Galatasaray Formaları

Mustafa 18 Pes Forma Tasarımları

  • 71 Yanıt
  • 10593 Gösterim
*

Mustafa18

Mustafa 18 Pes Forma Tasarımları
« : 12 Ocak 2014, 21:55:11 »
FORMALARİ DİLEDİGİNİZ GİBİ KULLANABİLİR AYRİCA   FORMA İSTEGİNDEDE BULUNABİLİRSİNİZ





                                                                  





İyi Kotu Onemli Degil Yorumlarınızı Bekliyorum  :-[


« Son Düzenleme: 30 Ocak 2014, 19:43:28 Gönderen: Mustafa18 »

*

Mustafa18

Ynt: By Mustafa 18
« Yanıtla #1 : 16 Ocak 2014, 10:01:26 »




Temp Ve Fontlar AhmetGs17 ' ye Aitttir -- Desen - Logo - Boyama vs Bana Aitttir...

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #2 : 16 Ocak 2014, 12:17:58 »
Sanırım template bana ait...

Logo yerleştirme sorunu var.
Ayrıca renk tonlarını tutturamamışsın. Template vs alıntıları belirtirsen iyi olur...
Kolay gelsin.

*

TamParçalı

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #3 : 16 Ocak 2014, 15:32:47 »
Logo,renk tonları sıkıntı.

*

Mustafa18

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #4 : 16 Ocak 2014, 18:02:30 »
Hocam belirttim zaten son temp size ait DİE yazmistim

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #5 : 16 Ocak 2014, 18:03:08 »
Hocam belirttim zaten son temp size ait DİE yazmistim


Evet gördüm. Pardon.   ;)

*

Mustafa18

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #6 : 16 Ocak 2014, 18:07:04 »
Hocam logo sikinti derken sort logosu dimi o sagdama yoksa soldami olcak

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #7 : 16 Ocak 2014, 18:11:01 »
Logo derken boyutlandırma sıkıntılı .
★★★GALATASARAY★★★

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #8 : 16 Ocak 2014, 18:17:32 »
PES 2013 formalarında %75 oranı ile logolar düzenlenir.
Misal (genişlik) 100 pixel x (yükseklik) 100 pixel bir logoyu PES formasında kullanırken;
(genişlik) 100 pixel x (yükseklik) 75 pixel olarak ayarlamak gerekir. O zaman oyunda normal görünür.
Yoksa 100 x 125 olur yani sanki yükseklik uzamış gibi durur...
Bu kural özellikle göğüste kullanılan tüm şeyler için geçerlidir.

Kaptanlık bandında ise tam tersine bu sefer kullanılan logolar genişlikte %50 düzeyine getirilerek kulanılmalıdır.

*

Mustafa18

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #9 : 16 Ocak 2014, 18:52:13 »
Tamam hocam bidaki formalarimda bunlara dikkat edicem :D
« Son Düzenleme: 19 Ocak 2014, 11:20:28 Gönderen: Mustafa18 »

*

Çevrimdışı (E)Serhan

  • ****
  • #Soma
    • Profili Görüntüle
Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #10 : 17 Ocak 2014, 12:55:50 »
Başarılı. Daha iyi olabilir.

*

Mustafa18

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #11 : 17 Ocak 2014, 12:56:21 »
Saol :)

*

Mustafa18

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #12 : 18 Ocak 2014, 16:50:20 »




Ahmet Hocam Dedğiniz Gibi Yaptım Sanki Daha Güzel Oldu :D

Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #13 : 18 Ocak 2014, 19:05:03 »
Ahmet Hocam Dedğiniz Gibi Yaptım Sanki Daha Güzel Oldu :D

Eline sağlık. Oranlar iyi. Bu arada sanırım bende belirtmeyi unutmuşum. O oranlar forma göğüs için . Şortta 1/1 oranında aynı kalabilir. pek farketmiyor.

*

Çevrimdışı (E)Serhan

  • ****
  • #Soma
    • Profili Görüntüle
Ynt: By Mustafa 18 Tasarımlarım......
« Yanıtla #14 : 18 Ocak 2014, 19:20:03 »
Mustafa Pes 14 yapiyomusun

*

Mustafa18

Ynt: Mustafa 18 Pes Forma Tasarımları
« Yanıtla #15 : 18 Ocak 2014, 21:58:17 »
Yok Serhan Daha Baslamadım. Templeri Kullanmayı Bıle Bılmıyorum Sanırım Onun Templeri Farklı Ama Yakında Başlarım :D

*

Mustafa18

Ynt: Mustafa 18 Pes Forma Tasarımları
« Yanıtla #16 : 19 Ocak 2014, 09:13:18 »




Bugun Yaptıgım Forma Eleştiriye Açıktır. İstediğiniz Yerde Kullanın.

Not : Temp ve Fontlar AhmetGs17 ' ye Aittir.

*

Mustafa18

Ynt: Mustafa 18 Pes Forma Tasarımları
« Yanıtla #17 : 19 Ocak 2014, 09:45:30 »




Memleketimin Formasınıdamı Yapmayayım :D

Ynt: Mustafa 18 Pes Forma Tasarımları
« Yanıtla #18 : 19 Ocak 2014, 11:27:08 »
Kendini geliştirmeye devam et .Bu arada forma biraz kalabalık.
★★★GALATASARAY★★★

*

Mustafa18

Ynt: Mustafa 18 Pes Forma Tasarımları
« Yanıtla #19 : 19 Ocak 2014, 11:33:13 »
Sağolun Hocam Dediklerinizi Dikkate Alıcam :)