Galatasaray Formaları

Copa America 2015 Tasarım Yarışması

  • 69 Yanıt
  • 10044 Gösterim
Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« : 14 Haziran 2015, 15:09:51 »
Yarışma turnuva şeklinde olacak.Gerçek turnuvadaki formatın aynısını kullanacağız.

Turnuva için 12 katılımcı gerekiyor.4'er takımlı 3 grup olacak.ilk 2 direkt olarak yükselirken kendi grubunda en çok oy alan 3.lerden ikisi de bir üst tura kalacaklar.Sonrası ise bildiğimiz formatta ilerleyecek

Katılmak isteyenler konuya yazsın bakalım 12 kişi toplayabilecek miyiz?




A GRUBU
@ayyberk (Meksika)
@milanvaroş (Bolivya)
@ugur1234gs (Ekvador)
@Mert Çelik (Şili)

B GRUBU
@Yasin Özyapı (Paraguay)
@Filth  (Uruguay)
@jagged26 (Arjantin)
@Emirhan Avcı (Jamaika)

C GRUBU
@kerlonmoura (Peru)
@Anarchy (Brezilya)
@Ozan_los (Kolombiya)
@BrownGreenOrange (Venezuela)
« Son Düzenleme: 16 Haziran 2015, 18:34:05 Gönderen: victorieux »

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #1 : 14 Haziran 2015, 15:11:42 »
1.


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #2 : 14 Haziran 2015, 15:22:55 »
Ben de katılayım bari :D

*

Çevrimdışı jagged26

  • **
  • Defolu Caddelerde FOTOMONTAJ
    • Profili Görüntüle
Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #3 : 14 Haziran 2015, 15:43:12 »
Bende varım

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #4 : 14 Haziran 2015, 15:56:09 »
Yaz kardeşim beni :D

*

Çevrimdışı Anarchy

  • ****
  • http://i.hizliresim.com/PPA2ab.png
    • Profili Görüntüle
Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #5 : 14 Haziran 2015, 16:37:29 »
Beni de yaz

*

Çevrimdışı milanvaroş

  • ****
  • Roma İnvicta!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #6 : 14 Haziran 2015, 16:38:45 »
abi, yaz benide
En Kötü Gün Bugünse Daha Yüksek Sesle GALATASARAY

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #7 : 14 Haziran 2015, 18:18:54 »
ah be memlekete gitmesem katılırdım :( ne zaman başlayıp ne zaman bitecek @victorieux abi ?

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #8 : 14 Haziran 2015, 18:37:11 »
Bende katilacagim

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #9 : 14 Haziran 2015, 21:03:48 »
Rezervasyon yaptırmıştım zaten. :D Beni de yazın.

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #10 : 14 Haziran 2015, 21:08:03 »
bende giriyim artıkk
 liverpoolu yapamadım :(


*

Çevrimdışı BrownGreenOrange

  • ****
  • maybe i maybe you.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #12 : 15 Haziran 2015, 07:35:43 »
Katılayım ben de :)

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #13 : 15 Haziran 2015, 15:39:29 »
@victorieux abi sen de katıl tamamlansın 12 kişi :D


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #14 : 15 Haziran 2015, 15:44:16 »
evet beyler son bir kişi kaldı.gelen yok mu?  :)

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #15 : 15 Haziran 2015, 23:59:07 »
evet beyler son bir kişi kaldı.gelen yok mu?  :)

Beni bi daha yaz ben değilmişim gibi tasarım yaparım belki şansım artar :D

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #16 : 16 Haziran 2015, 00:28:53 »
beyler bir kişi kaldı katılan yok mu yahu?

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #17 : 16 Haziran 2015, 08:57:11 »
boş kalmasın beni de yaz utkan abi
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #18 : 16 Haziran 2015, 16:44:52 »
@Yasin Özyapı

yasin diğer yarışmalar gibi katılacağım diyip sonradan tasarımı göndermemezlik yapmayacaksan yazacağım seni de :D

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Copa America 2015 Tasarım Yarışması
« Yanıtla #19 : 16 Haziran 2015, 17:19:19 »
@Yasin Özyapı

yasin diğer yarışmalar gibi katılacağım diyip sonradan tasarımı göndermemezlik yapmayacaksan yazacağım seni de :D

yok bu sefer rahatım sıkıntı yok :D
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.