Galatasaray Formaları

Anket

?

Yasin Özyapi
17 (68%)
emoronch1e
8 (32%)

Toplam Oy Verenler: 24

Oylama kapandı: 19 Haziran 2012, 21:22:23

Euro 2012 Forma Tasarım Yarışması Çeyrek Final [YasinÖzyapi - emoronch1e]

  • 22 Yanıt
  • 6955 Gösterim
*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Puanlama ve Kurallar için TIKLAYINIZ

Sohbet için TIKLAYINIZ

ÖNEMLİ :
Kendinize oy vermeniz durumunda diskalifiye edilirsiniz..


Gruplarda hangi formayı kullandıysanız Ceyrek Finalde tersini yapmalısınız. Örneğin HOME kullandıysanız AWAY kullanmalısınız.

16 Haziran Cumartesi gününe kadar formalariniz bana göndermeniz gerekir.

Basarilar dilerim :)
« Son Düzenleme: 18 Haziran 2012, 08:09:09 Gönderen: Burak O. »

*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Yasin Özyapi



emoronch1e




*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Oyumu Yasine verdim, desen turnuva logosuyla uyumlu olmus. Federasyon logosundan da esinlenilmis gibi duruyor

Yasin'e gitti =)

*

cuba

Yasin Özyapı ehehe.

Edit: SuperMarioJardel hocam hakkını helal et asdfsdf

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
usta bana oy attın mı ona göre bende sana veriyim oyumu
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

Çevrimdışı més

  • *****
  • Namusum şerefim ve bu renkler üstüne!
    • Profili Görüntüle
    • http://mesgalatasaray.blogspot.com/
Yasin'in formasi olaganüstü güzel :D
emronoch1e armayla numaranin yerini degistirseydin beni acayip zor durumda birakacaktin...
Düsüncen gercekten güzel, ama dedigim gibi arma ve numaranin yerleri degisseydi cok daha iyi olacakti bence :)


Oyum böylelikle Yasin'e gidiyor


EDIT: bu tasarimla yasin'i polonya'da keserler onu da belirteyim, sonucta kartali koymamis
bunu da yasin'in tasariminda büyük bir eksi olarak kayit ettim :)

*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Beyler rakibinize oy vermek zorunda degilsiniz, kendinize vermeyin yeter.

desenden yasine verdim.emoronche vakit darlığından da olsa gerek beklentimin altında kaldı.

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
abi sende hep desene veriyorsun oyları :D
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

abi sende hep desene veriyorsun oyları :D

neyden vericem olm desenden vericem tabi :)

benim oy da yasin'e gitti.. çok güzel olmuş eline sağlık. ;)

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
benim oy da yasin'e gitti.. çok güzel olmuş eline sağlık. ;)
sağ ol abi :)

abi sende hep desene veriyorsun oyları :D

neyden vericem olm desenden vericem tabi :)
öyle hiç düşünülmeyecek yerlerden düşünüyorsun abi onu diyecektim :D
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

Çevrimdışı BrownGreenOrange

  • ****
  • maybe i maybe you.
    • Profili Görüntüle
Ben de Yasin'e veriyorum oyumu

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ben de Yasin'e veriyorum oyumu

Sağ ol :)

oha 12-0 olmuş fark ne ara açıldı la cubadan daha iyisini beklerdim ben :)
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

Sorun degil hocam :D

Lan keske katılsaydım canım çekti bak :D kafa tutabilirdim belki

İkinizinde forma cok guzel nasıl böyle oldu fark şaşırdım :D

Oyum cuba ya :)

Benim oy emoronch1e'e gitti. Iki forma'da güzel olmus, ellerinize saglik.

İki forma da gayet başarılı.Ama oyumu emoromch1e'den yana kullandım.Ellerinize sağlık ikinizin de.

*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Kazanarak YARI FİNALE yükselen Yasin Özyapı, tebrikler.