Galatasaray Formaları

Saçma Sapan Sırt Reklamları

  • 20 Yanıt
  • 7004 Gösterim
Saçma Sapan Sırt Reklamları
« : 27 Ağustos 2012, 20:20:27 »
   Dünya'nın önde gelen liglerinin hiçbirinde bu uygulama yok ama maalesef Türkiye'de bu sırt reklamları 2-3 senedir göz zevkimizin içine ediyor. Evet 4 büyüklerde Bursa'da Ülker reklamı sırıtmıyor pek alıştık ama birçok Anadolu kulübü resmen yapıştırma ve ütü baskı formalarla hiçbir özen gösterilmeden kullanıyor bu reklamları en büyük örnek ise Aksa Jeneratör!
   Başka bir olay ise reklam alamayan takımlar bakınız şu anda mevcut kulüplerimizin çoğu reklam alamıyor formalarına öyle veya böyle sebeplerden. Tamam reklam alınamayabilir ama o zamanda numaranın üst kısmının boş, altının isimle dolu olması resmen amatör küme takımı gibi gösteriyor birçok takımımızı. TFF buna bir çözüm getiremez mi ? Tamam kaldıralım demiyor kimse, birçok kulüp iyi paralar kazanıyor bu reklamlardan ama bi düzeleme yapılamaz mı ? Örneğin; İspanya'da ki gibi reklamları numaranın alt kısmına alınabilir. O zaman isimler üstte yazar ve reklam alamayan takımlarımızın formaları o kadarda sırıtmaz diye düşünüyorum.
   
   Bakınız İspanyada reklam alınan ve alınmayan formalar;
   http://img513.imageshack.us/img513/728/12121212d.jpg
Saçma Sapan Sırt Reklamları


   Örnek vermek gerekirse;
   http://img18.imageshack.us/img18/7936/810m.jpg
Saçma Sapan Sırt Reklamları

   
   Yorum sizin.


Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #1 : 27 Ağustos 2012, 20:30:57 »
real madrid'i örnek verme amacın neydi ben onu anlayamadım

COMINGSOON

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #2 : 27 Ağustos 2012, 20:50:26 »
------

Saydığın özellikle 2 klübün mali durumu aşağıda...

eğer bizde FCB gibi 750 M€ ları telafuz eder duruma gelirsek, o zaman değil reklamdan gelir elde etmeyi, unicef gibi logoları alıp birde üstüne para veririz.

Yani kısacası bunun tek sebebi ekonomiktir.

Görsellik değildir. Yine öyle olsaydı, Nike 'a söz geçirip " bana özel forma yap kardeşim" diyebilirdik.

(yanlış anlaşılmasın, forma olayı sadece örnektir)

Reklamın altta değilde üstte durmasıda bundandır yani ekonomiktir.
Altta durursa atıyorum yılda 3 veren firma o zaman 1 veririm der...

Ne zaman ekonomik özgürlük sağlanır o zaman klüpte söz hakkına kavuşur.

Bu sadece forma almak veya ürün almakla olmaz.

Aynı zamanda iyi yönetilmekte gerekir.

Her sezon digitürkten zibilyon euroları alan her Türk Klübü o paraları nasıl harcıyor.

Hangi klüp " bu kadar para kazanıyoruz, o zaman hakkını verip şu Türk Futboluna hizmet edelim" diyor.

3 Temmuz olayları neden çıktı. Neden yapıldı.

Kısacası ne zaman futbolu futbol için oynarız işte o zaman Türk Futbolunun geliştiğini söyleyebiliriz.

Yani öyle bazılarının dediği gibi " Avrupanın en değerli ligi" masalını dinlemek zorunda kalmayız.

Alıntı
In 2010, Forbes evaluated Barcelona's worth to be around €752 million (USD $1 billion),
ranking them fourth after Manchester United, Real Madrid, and Arsenal, based on figures from the 2008–09 season.
According to Deloitte, Barcelona had a recorded revenue of €366 million in the same period, ranking second to Real Madrid,
who generated €401 million in revenue.

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #3 : 27 Ağustos 2012, 20:55:31 »
bizde böyle olsa şekil olurdu hamına :D
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

Çevrimdışı Selocan

  • ******
  • Tam Parçalı
    • Profili Görüntüle
    • Galatasaray Formaları
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #4 : 27 Ağustos 2012, 21:03:03 »
Reklamların aşağıda olmasını sponsorlar istememiştir. Bizde çünkü sponsorlar federasyondan daha kuvvetli ama oralarda pek öyle değil. Ben takımların belli bölgelerinde forma reklamı olmasına karşı değilim. Sırt, kollar, göğüs olabilir, tabi Fransa gibi bokunu çıkartmamak lazım. Zaten o zaman reklam değerleri de düşer, onu da istemez sponsorlarımız ve takımlar.

Ben satılırken reklamsız olmasından yanayım, yoksa kulüp sadece formada reklam taşıyor diye senede 17,2 milyon euro kazanıyor. Maçta giysinler.

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #5 : 27 Ağustos 2012, 21:13:55 »
Ben Barcelona ve Real Madrid'i herhangi bir İspanya takımı olarak örnek verdim. Sadece şunu söylüyorum; birçok Anadolu kulübümüzde reklam yok reklamlar numaraların altında olmalı mı olmamalı mı ?

*

Çevrimdışı Selocan

  • ******
  • Tam Parçalı
    • Profili Görüntüle
    • Galatasaray Formaları
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #6 : 27 Ağustos 2012, 21:32:07 »
Altında olmalı tabi de, yapmıyor itler.

*

vobeya

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #7 : 28 Ağustos 2012, 02:21:48 »
kulübe ciddi para kazandırdığı için maç formasında reklamlar olmalı. göğüse 2 tane alsınlar, sırta 5 tane alsınlar. ama selocan'ın da dediği gibi; satışa sunulan formalarda reklam olmamasından yanayım. ülker reklamı da altta olsa formada daha güzel dururdu. ama bu hali de büyük bir sorun değil bence.

*

SiyahBeyaz

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #8 : 30 Ağustos 2012, 11:27:30 »
arkadaş yeni galiba.

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #9 : 30 Ağustos 2012, 12:31:50 »
vobeya üzdün :'(

COMINGSOON

*

Çevrimdışı Roaw

  • *****
  • Wes #10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #10 : 30 Ağustos 2012, 12:55:22 »
Fransa takımlarını latin amerika takımlarına bakınca bizim formamız reklamsız gibi geliyor.

*

vobeya

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #11 : 30 Ağustos 2012, 13:37:55 »
vobeya üzdün :'(

dediğim gibi; kulübe ciddi paralar kazandıracak ve ciddi başarı getirecekse reklamların olmasından yanayım.

*

Çevrimdışı Selocan

  • ******
  • Tam Parçalı
    • Profili Görüntüle
    • Galatasaray Formaları
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #12 : 30 Ağustos 2012, 13:41:35 »
Futbolcularda olsun ama satılanlarda olmasın abi. Bizim günahımız nedir ya :( Ülker ne abi, heriflerin gofretini almam, her sene sırtımda gezdiriyorum.

*

vobeya

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #13 : 30 Ağustos 2012, 13:44:10 »
Futbolcularda olsun ama satılanlarda olmasın abi. Bizim günahımız nedir ya :( Ülker ne abi, heriflerin gofretini almam, her sene sırtımda gezdiriyorum.

aynen. ülker, avea vs firmaların reklamlarını yapmak hoş değil.

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #14 : 30 Ağustos 2012, 13:44:36 »
abi küçücük çocuk dalga geçiyor ülker 10 diye dövesim var birde ülker çikolata gofret 10 yasin demiyor mu sikecem çocuğu onu istiyor ...
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

Çevrimdışı Roaw

  • *****
  • Wes #10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #15 : 30 Ağustos 2012, 14:02:09 »
abi küçücük çocuk dalga geçiyor ülker 10 diye dövesim var birde ülker çikolata gofret 10 yasin demiyor mu sikecem çocuğu onu istiyor ...
hahhahahhhaa

*

shusey

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #16 : 30 Ağustos 2012, 16:44:06 »
abi küçücük çocuk dalga geçiyor ülker 10 diye dövesim var birde ülker çikolata gofret 10 yasin demiyor mu sikecem çocuğu onu istiyor ...
Hocam o senle dalga çene çocuk hangi takımlı acaba? Kendisinin de arkasına bi baksın ülker'i görsün bence, sanki bi tek GS'nin arkasında ülker yazıyo... :(

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #17 : 30 Ağustos 2012, 17:43:23 »
Fenerli :D ama çocuk daha 8 yaşında
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

cuba

Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #18 : 30 Ağustos 2012, 17:50:23 »
Fenerli :D ama çocuk daha 8 yaşında

2004 doğumlu yani? Yuh emenikeyim.

*

Çevrimdışı Roaw

  • *****
  • Wes #10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Saçma Sapan Sırt Reklamları
« Yanıtla #19 : 30 Ağustos 2012, 18:09:23 »
12 yaşına gelince bıçaklarsın Yasin. :D