Galatasaray Formaları

forumdan Forma Çalma (!)

  • 17 Yanıt
  • 7595 Gösterim
*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
forumdan Forma Çalma (!)
« : 29 Ocak 2012, 22:35:01 »
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=290364731023634&set=a.247145952012179.61885.247067385353369&type=1
Beyler demin facebook ta dolaşırken gördüm bizim içimizden biri (furkan aran tanıyor aynı zamanda forumda MeKaReX nickli kişidir) Furkanın formasını almış kendi sayfasında ben yaptım diye gösteriyor çok ayıp çok şerefsiz..

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=290371924356248&set=a.247145952012179.61885.247067385353369&type=3&theater
burada da Lord_Falcon nickli abimizin (Doğan abi) armalarını çalmış tamam bu formaları kendi yapmış olabilir ama ama üsteki resim gerçekten de insanı bu işten soğutuyor ...

Selocan abimizin gereken neyse onu yapmasını davet ediyorum.. İşine karışmak gibi olmasın Selocan reis ama forumdan derhal atılması lazım bu şerefsizin... :@
« Son Düzenleme: 29 Ocak 2012, 22:41:07 Gönderen: Yasin Özyapı »
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #1 : 29 Ocak 2012, 22:41:00 »
İkinci linkteki formalar MeKaReX e aittir
Tam Parçalı Tam Galatasaray...

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #2 : 29 Ocak 2012, 22:46:53 »
anca öküzün trene baktığı gibi bakıp geçersiniz başka hiç bir yapalım edelim çabasında değilsiniz...
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #3 : 29 Ocak 2012, 22:48:57 »
anca öküzün trene baktığı gibi bakıp geçersiniz başka hiç bir yapalım edelim çabasında değilsiniz...
Yasın Haklı.

*

Çevrimdışı Berkant Güven

  • ****
  • Herkes Gider Biz Kalırız ...
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #4 : 29 Ocak 2012, 23:01:15 »
malum kişinin ceza almasını talep ediyorum.

*

Çevrimdışı més

  • *****
  • Namusum şerefim ve bu renkler üstüne!
    • Profili Görüntüle
    • http://mesgalatasaray.blogspot.com/

*

ttarena

Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #6 : 30 Ocak 2012, 00:47:43 »
dostlar küfür etti diye kızmayın ama:
böyle yapanların ağızlarını bi kürek b*k girsin inşallah!
Not: Furkan Aran kızmasın)

*

b.return

Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #7 : 30 Ocak 2012, 01:32:47 »
dostlar küfür etti diye kızmayın ama:
böyle yapanların ağızlarını bi kürek b*k girsin inşallah!
Not: Furkan Aran kızmasın)
o nasıl küfür la?

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #8 : 30 Ocak 2012, 09:35:15 »
dostlar küfür etti diye kızmayın ama:
böyle yapanların ağızlarını bi kürek b*k girsin inşallah!
Not: Furkan Aran kızmasın)
ben direk ablası varsa ablasını bir güzel yoğurtlu makarna yapayım...
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

ttarena

Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #9 : 30 Ocak 2012, 11:50:46 »
dostlar küfür etti diye kızmayın ama:
böyle yapanların ağızlarını bi kürek b*k girsin inşallah!
Not: Furkan Aran kızmasın)
o nasıl küfür la?
çok kızdım na'pıyım?

*

Çevrimdışı Selocan

  • ******
  • Tam Parçalı
    • Profili Görüntüle
    • Galatasaray Formaları
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #10 : 30 Ocak 2012, 12:17:15 »
El atayım bu işe ben.

*

Çevrimdışı Berkant Güven

  • ****
  • Herkes Gider Biz Kalırız ...
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #11 : 30 Ocak 2012, 12:22:32 »
en doğrusu abi

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #12 : 30 Ocak 2012, 12:24:22 »
büyüksün reis  8) birde bu forma çalmaları nasıl engelleyeceğiz isim falan yazıyoruz tasarımlara ama yine silip kendi isimlerini yazıyorlar en iyisi  formaya kendi kullanıcı adımızı veya ismimizi yazmak en mantıklısı
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

ttarena

Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #13 : 30 Ocak 2012, 12:38:59 »
Beyler hırsızın sayfası bu :http://www.facebook.com/FernandoMuslera1Gs

*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #14 : 30 Ocak 2012, 13:08:40 »
hay ben sizin edeceğiniz küfürlerin :D
Biri adamın ağzına boklu kürek sokuyo öteki ablasını yoğurtlu makarna yapıyo :D

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #15 : 30 Ocak 2012, 13:17:03 »
biliyoruz Burak o sayfayı Ahmet ağabey de yazmış ... olum yoğurtlu makarna demek a*ını yoğurtlayıp yoğurtlayıp s*kem demek  bilmiyorsun bari sus :D
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #16 : 30 Ocak 2012, 13:24:59 »
Biliyoruz amk senden mi öğrenecez küfretmeyi

*

Çevrimdışı Selocan

  • ******
  • Tam Parçalı
    • Profili Görüntüle
    • Galatasaray Formaları
Ynt: forumdan Forma Çalma (!)
« Yanıtla #17 : 30 Ocak 2012, 13:25:15 »
Tamamdır üyeyi forumdan sildim. Konu kapanabilir.