Galatasaray Formaları

Galatasaray 2014-2015 Formalari

  • 3131 Yanıt
  • 766311 Gösterim
Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1400 : 18 Temmuz 2014, 17:56:58 »
nu arada kollardakı avea reklamları neden yok onunda mı anlasması bıttı ?

Avea'da Türk Telekom'un firması.

*

Çevrimdışı AydınÖzer

  • ***
  • Tek Krallık Galatasaraylılık
    • Profili Görüntüle
Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1401 : 18 Temmuz 2014, 17:57:35 »
nu arada kollardakı avea reklamları neden yok onunda mı anlasması bıttı ?

Avea'da Türk Telekom'un firması.

biz daha iki sponsor bulucaz yani öyle mi
TÜRKİYEDİR GALATASARAY


Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1402 : 18 Temmuz 2014, 17:59:11 »
Sırtta ki Ülker reklamı baskı mı yoksa kumaşla bir mi ? Yani isim ve numaralar gibi mi Ülker reklamı.Fenerbahçe'nin 2012-2013 çubuklusunda reklamlar kumaşla birdi yani isim ve numara gibi baskı değildi.Umarım anlaşılır olmuştur :)

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1403 : 18 Temmuz 2014, 18:03:45 »
Sırtta ki Ülker reklamı baskı mı yoksa kumaşla bir mi ? Yani isim ve numaralar gibi mi Ülker reklamı.Fenerbahçe'nin 2012-2013 çubuklusunda reklamlar kumaşla birdi yani isim ve numara gibi baskı değildi.Umarım anlaşılır olmuştur :)

Baskı. Kumaş geçen senelere nazaran biraz daha farklı. Nasıl sökeceğimi düşünüyorum bende.

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1404 : 18 Temmuz 2014, 18:06:08 »
Sırtta ki Ülker reklamı baskı mı yoksa kumaşla bir mi ? Yani isim ve numaralar gibi mi Ülker reklamı.Fenerbahçe'nin 2012-2013 çubuklusunda reklamlar kumaşla birdi yani isim ve numara gibi baskı değildi.Umarım anlaşılır olmuştur :)

Baskı. Kumaş geçen senelere nazaran biraz daha farklı. Nasıl sökeceğimi düşünüyorum bende.

Ben hazır formaları begenmeyip almamaya karar vermişken indirime giren uzun kollu formalardan aldım bir tane acaba telekom'u nasıl sökerim ?
Dün bir arkadaşa gelende ülker yokmuş mesela uzun kolluda


Bu arada formalar için kalıpları çok büyük deniyor.
« Son Düzenleme: 18 Temmuz 2014, 18:09:25 Gönderen: Sarıkırmızı33 »

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1405 : 18 Temmuz 2014, 18:09:46 »
Sırtta ki Ülker reklamı baskı mı yoksa kumaşla bir mi ? Yani isim ve numaralar gibi mi Ülker reklamı.Fenerbahçe'nin 2012-2013 çubuklusunda reklamlar kumaşla birdi yani isim ve numara gibi baskı değildi.Umarım anlaşılır olmuştur :)

Baskı. Kumaş geçen senelere nazaran biraz daha farklı. Nasıl sökeceğimi düşünüyorum bende.

Ben hazır formaları begenmeyip almamaya karar vermişken indirime giren uzun kollu formalardan aldım bir tane acaba telekom'u nasıl sökerim ?
Dün bir arkadaşa gelende ülker yokmuş mesela uzun kolluda

http://www.galatasarayformalari.com/index.php/topic,2229.0.html bu konuyu inceleyebilirsin çeşitli yöntemler mevcut. Formaya zarar vermeye korkarım dersen tırnakla sökmeyi deneyebilirsin ama biraz zamanını alır

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1406 : 18 Temmuz 2014, 18:17:27 »
http://www.galatasarayformalari.com/index.php/topic,2229.0.html bu konuyu inceleyebilirsin çeşitli yöntemler mevcut. Formaya zarar vermeye korkarım dersen tırnakla sökmeyi deneyebilirsin ama biraz zamanını alır
Bende  bu konuyu arıyordum teşekkürler

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1407 : 18 Temmuz 2014, 18:48:21 »
Beyler formaların kumaşları farklı galiba. Denedim ikisini de ve beyaz daha rahat kesinlikle.Bir de beyazı giyince resimlerden daha farklı geliyorm
Galatasaray - Liverpool

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1408 : 18 Temmuz 2014, 19:02:46 »
store'a gidenler fotograf ceksin lütfen, kararsiz kaldim  ???

*

Çevrimdışı AydınÖzer

  • ***
  • Tek Krallık Galatasaraylılık
    • Profili Görüntüle
Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1409 : 18 Temmuz 2014, 19:07:26 »
TÜRKİYEDİR GALATASARAY


Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1410 : 18 Temmuz 2014, 19:08:17 »
Ben su an store'un yakınındayim, resim isteyen varsa neyin resmi olduğunu belirtsin, çekerim
Galatasaray - Liverpool

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1411 : 18 Temmuz 2014, 19:08:47 »
Eeee ülker yok mu?


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1412 : 18 Temmuz 2014, 19:10:24 »
efsane olmus ama ülker?  :D :D :D :D :-[ :-[ :-[ :-[

*

Çevrimdışı Epsilon

  • **
  • https://twitter.com/DrOtluoglu
    • Profili Görüntüle
Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1413 : 18 Temmuz 2014, 19:14:43 »
Formalara ait tek güzel şey sanırım fontlar, onları da ancak avrupada kullanabileceğiz koca kafa federasyon yüzünden.
Kimseden ümmid-i feyz etmem, dilenmem perr-ü-bal
Kendi cevvim, kendi eflakimde kendim tairim,
İnhina tavk-ı esaretten girandır boynuma;
Fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür bir şairim.
Tevfik Fikret

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1414 : 18 Temmuz 2014, 19:15:37 »
Keşke mor forma da tanıtılsaydı.Gider alırdık şimdi.Eylüle falan reklam bulurlar reklamlı forma alırız mecburen :(

*

Çevrimdışı AydınÖzer

  • ***
  • Tek Krallık Galatasaraylılık
    • Profili Görüntüle
Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1415 : 18 Temmuz 2014, 19:16:31 »
ben cubuklu formayı begendım sahsen. boyle numaralı falan daha bı hos.  ama home olmaz ondan tek sıkntı o
TÜRKİYEDİR GALATASARAY


Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1416 : 18 Temmuz 2014, 19:20:10 »

formayı sponsorsuz mu aldınız yoksa söktünüz mü ?

*

Çevrimdışı AydınÖzer

  • ***
  • Tek Krallık Galatasaraylılık
    • Profili Görüntüle
Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1417 : 18 Temmuz 2014, 19:27:49 »
ben twitten buldum ama sahıbı sokturmus sanırım. ülkerden kurtuldum falan dıyodu cunku
TÜRKİYEDİR GALATASARAY


Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1418 : 18 Temmuz 2014, 19:30:07 »
ben twitten buldum ama sahıbı sokturmus sanırım. ülkerden kurtuldum falan dıyodu cunku
Nasıl söktüğünü öğrenebilsek keşke, hiç iz gözükmüyor.

Ynt: Galatasaray 2014-2015 Formalari
« Yanıtla #1419 : 18 Temmuz 2014, 19:30:50 »