Galatasaray Formaları

KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET

  • 340 Yanıt
  • 157137 Gösterim
Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #260 : 01 Ağustos 2013, 22:50:06 »
Bunlardan çok türedi son zamanlarda. Utanmadan bir de Drogba ile çekilmiş fotoğraflar eklemiş. Sizin gibi yanılan insanlar oluyor. Prim vermeyin bunlara. Bu kötü niyetliler yüzünden koleksiyon yapmaktan soğuyorum bazen.

Elimdeki Burak Yılmaz formasının fotolarını paylaşıyorum aşağıda. Aradaki farkı daha iyi anlayabilirsiniz.

http://imageshack.us/photo/my-images/38/38w5.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/198/tf45.jpg/


Göründüğü kadarıyla, parçalı authentic formanın ense kısmında yarım ay şeklinde dikiş yok. Peki bu beyaz authentic formada da böyle mi? Resimlerinden anlayabildiğim kadarıyla beyazda bu dikiş vardı. Doğru görebilmiş miyiz?

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #261 : 03 Ağustos 2013, 13:46:27 »
aynen hocam. Dediğin gibi dikiş yok ve bu sebeple ense kısmının iç tarafı çakma authentic lerdeki gibi sarı değil. Beyaz formayı incelemek istersiniz aşağıdaki fotoları inceleyebilirsiniz.

Paylaşıyorum ki kimi çakallar bu güzel formaların çakmalarını orjinalmiş gibi satamasın.

http://imageshack.us/photo/my-images/690/bw6d.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/17/hg1x.jpg/

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #262 : 03 Ağustos 2013, 21:21:44 »
2003/2004 buz mavi formasini nerede bulabilirim? satan var mi?

*

TamParçalı

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #263 : 13 Ağustos 2013, 15:18:04 »
Adidas 3 Çubuklu ve Mor formayı arayan arkadaşlar ;

Gaziosmanpaşa Aymerkez'de mevcut.75 Lira

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #264 : 18 Ağustos 2013, 13:14:55 »
mor formadan bende fazla var. İsteyen daha uygun fiyata verebilirim.

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #265 : 20 Ocak 2014, 17:05:57 »
Arkadaşlar, bendeki 98-99 füme forma Adidas logosu büyük olanlardan, bu sebeple bu formayı aynı formanın küçük logolu versiyonuyla takas etmek istiyorum. Formaya kendi imkanlarımın yettiği ölçüde gerçeğine benzeterek 9 hakan şükür yazdırmıştım, inşallah bundan dolayı takastan vazgeçen birileri çıkmaz :)







Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #266 : 30 Ocak 2014, 18:01:54 »
Elimde şu sezondan orijinal bir Jordan forması var. Ne kadar eder;

Beşiktaş | La Vittoria Sara Nostra


Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #268 : 05 Mart 2014, 00:16:52 »


arkadaşlar uzun zamandır arıyorum uzun kollu elınde olanlar iletişime gecebılırmı :)

*

Çevrimdışı Leos

  • *****
  • Audaces fortuna juvat
    • Profili Görüntüle
Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #269 : 05 Mart 2014, 22:55:19 »


arkadaşlar uzun zamandır arıyorum uzun kollu elınde olanlar iletişime gecebılırmı :)
Hocam onun yerine http://www.gsstore.org/urunDetay.asp?urunID=26012 bunu versek olmaz mı :) :)
Gücünü tarihinden al

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #270 : 05 Mart 2014, 23:30:29 »


arkadaşlar uzun zamandır arıyorum uzun kollu elınde olanlar iletişime gecebılırmı :)
Hocam onun yerine http://www.gsstore.org/urunDetay.asp?urunID=26012 bunu versek olmaz mı :) :)

hocam adidas o dönmeın en begendıgım parcalısını yapmıstı senelerdır pesındeyımm bı ümmeti muhammet sesımı duymadı  Adidas bir başka be :)

*

Çevrimdışı Leos

  • *****
  • Audaces fortuna juvat
    • Profili Görüntüle
Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #271 : 05 Mart 2014, 23:51:40 »
Anladım valla kolay gelsin ya inşallah bulabilirsin.. :)
Gücünü tarihinden al

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #272 : 06 Mart 2014, 00:01:12 »
inşallah başkan ınsanlar görse actıgımız konuları bıraz aktıf olsalar belkı bulabılırız :)

*

Çevrimdışı materyal

  • ****
  • Re re re Ra ra ra
    • Profili Görüntüle
Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #273 : 07 Mart 2014, 06:19:42 »
Bende bu formanın Avrupa versiyonu var. Sırtı düz kırmızı, kolda ve sırtta reklam yok. Normal GSStore'da satılan formalarda olan Ense iç kısımda bulunan Ali Sami Yen resmi ve formanın arka bel kısmındaki (ne vardı unuttum orada ama bir şey vardı :)) şey de yok.
Galatasaray

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #274 : 07 Mart 2014, 17:47:28 »
bı resmını atarmısınız ve satmayı dusunuyormusunuz :)

*

Çevrimdışı Leos

  • *****
  • Audaces fortuna juvat
    • Profili Görüntüle
Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #275 : 09 Mart 2014, 03:55:09 »
Elinde satılık forma olan arkadaslar varsa paylasırlarsa sevinirim.

Ayrıca kendimce bir koleksiyonum var bakmak isterseniz link

 http://genckoleksiyoncu.blogspot.com.tr/     :)
Gücünü tarihinden al

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #276 : 04 Nisan 2014, 09:36:48 »

*

Çevrimdışı Selocan

  • ******
  • Tam Parçalı
    • Profili Görüntüle
    • Galatasaray Formaları
Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #277 : 04 Mayıs 2014, 13:52:04 »
Beyler elinde 2012-2013 sezonu L veya M beden Parçalı Replika forma olup da satmak isteyen var mıdır?

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #278 : 28 Ağustos 2014, 11:58:27 »
Arkadaşlar merhaba.Uzun süredir forumu takip ediyorum,kendi yaklaşık 50 adet formam var.Bunların yarısına yakını Galatasaray forması.Bazılarında isim ve no yazmıyor.onlara uygun fontları store'larda bulamadım.(Adidas dönemi)Nasıl temin ederim.Yardımı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Ynt: KOLEKSIYON ICIN FORMA ISTEKLERI ve MUHABBET
« Yanıtla #279 : 28 Ağustos 2014, 16:34:21 »
Arkadaşlar merhaba.Uzun süredir forumu takip ediyorum,kendi yaklaşık 50 adet formam var.Bunların yarısına yakını Galatasaray forması.Bazılarında isim ve no yazmıyor.onlara uygun fontları store'larda bulamadım.(Adidas dönemi)Nasıl temin ederim.Yardımı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Fontların isimlerini bul, internet üzerinden indir ve USB belleğinee aktar. Herhangi bir baskı atölyesinde (tişört baskısı yapan fotoğrafçılar vs.) kendi fontunu kullanmak istediğini söyleyip bastırabilirsin.
Beşiktaş | La Vittoria Sara Nostra