Galatasaray Formaları

BOŞ FORMA KALIPLARI

  • 956 Yanıt
  • 354039 Gösterim
*

Çevrimdışı Burak O.

  • *****
  • 🇹🇷
    • Profili Görüntüle
Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #320 : 28 Kasım 2012, 18:36:17 »
çok güzel kalıp
biz hapşıralım sen çok yaşa Ahmet Abi ;D

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #321 : 28 Kasım 2012, 18:40:50 »
Psd atarmisin reyis :D

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #322 : 28 Kasım 2012, 19:17:53 »
---

Hepinize çok teşekkür ederim...


PSD çok büyük... O yüzdende png çıkartıp paylaştım... Ben biliyorsunuz 5000 px ile çalıştığım için PSD de birkaçyüz mb oluyor  :-\

Psd atarmisin reyis :D


Allah hepinize hepimize uzun ve güzel ömür versin kardeşim...  ;)

çok güzel kalıp
biz hapşıralım sen çok yaşa Ahmet Abi ;D


karekökü küçültür la sayıyı  ???

Ahmet abi adamın kareköküsün :D

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #323 : 28 Kasım 2012, 20:03:07 »
karakök içinde Ahmet abi dışarı çıkarsa adam oluyor :D oradan şey ettim de neyse boş verin :S
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #324 : 15 Aralık 2012, 10:54:43 »
Pek özenemedim kusura bakmayın :)



http://www56.zippyshare.com/v/92296462/file.html
Tam Parçalı Tam Galatasaray...

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #325 : 15 Aralık 2012, 14:46:37 »
karakök içinde Ahmet abi dışarı çıkarsa adam oluyor :D oradan şey ettim de neyse boş verin :S

Dostum senin söylediğine alınmam... Sadece anlamadığım için sordum...   ;)

*

Çevrimdışı Selocan

  • ******
  • Tam Parçalı
    • Profili Görüntüle
    • Galatasaray Formaları
Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #326 : 15 Aralık 2012, 15:28:57 »
Beyler yarışmanın formatında değişikliğe gidiyoruz. Gün içinde bana güzel (şortlar da dahil) 1-2 basketbol ve voleybol forması kalıbı bulabilir buraya atabilirseniz sevinirim.

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #327 : 18 Aralık 2012, 09:27:26 »
Amatörce Manchester City home formasını kalıba dönüştürdüm
Galatasaray - Liverpool

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #328 : 18 Aralık 2012, 19:11:47 »
----

Son yaptığım formalardaki template, buyurun...

Nike V yaka Template... Laser noktaları eklenmiştir. Tüm çizgiler inceltilmiştir... T bant mevcuttur... Etek kısmı ovalleştirilmiştir.

Şimdiden kolay gelsin... ;)



bisiklet yaka ve psd olursa dadından yenmez :'(

*

Çevrimdışı Yasin Özyapı

  • *****
  • Azimli, çalışkan
    • Profili Görüntüle
Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #329 : 18 Aralık 2012, 20:28:31 »
psd kolayda bisiklet yaka yı unut sen :D
-Adın ne?
+Didier Drogba
-Ay ne güzel isim, anlamı ne?
+Cennetten yeryüzüne düşen gol makinesi.

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #330 : 18 Aralık 2012, 21:43:05 »
psd kabulum :D

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #331 : 20 Aralık 2012, 20:25:04 »
t bantlı,lazer delikli güncel nike kalıbı

http://s2.dosya.tc/server17/qyS1qK/NIKETEMPLATE.rar.html
http://img266.imageshack.us/img266/5517/niketemplate.jpg
BOŞ FORMA KALIPLARI

Herhalde diğer mesajımı gören olmadı yine soruyorum şu kalıba v yaka koyabilecek yok mu?
Galatasaray - Liverpool

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #332 : 21 Aralık 2012, 00:57:24 »
t bantlı,lazer delikli güncel nike kalıbı

http://s2.dosya.tc/server17/qyS1qK/NIKETEMPLATE.rar.html
http://img266.imageshack.us/img266/5517/niketemplate.jpg
BOŞ FORMA KALIPLARI

Herhalde diğer mesajımı gören olmadı yine soruyorum şu kalıba v yaka koyabilecek yok mu?

buyur hocam v yakalı önceki mesajını görmemişim kusura bakma

http://s2.dosya.tc/server23/KskH2v/NIKETEMPLATEBRASIL.rar.html

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #333 : 21 Aralık 2012, 07:34:46 »
t bantlı,lazer delikli güncel nike kalıbı

http://s2.dosya.tc/server17/qyS1qK/NIKETEMPLATE.rar.html
http://img266.imageshack.us/img266/5517/niketemplate.jpg
BOŞ FORMA KALIPLARI

Herhalde diğer mesajımı gören olmadı yine soruyorum şu kalıba v yaka koyabilecek yok mu?

buyur hocam v yakalı önceki mesajını görmemişim kusura bakma

http://s2.dosya.tc/server23/KskH2v/NIKETEMPLATEBRASIL.rar.html
Çok teşekkürler en az 2 aydır arıyodum :)
Galatasaray - Liverpool

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #334 : 26 Aralık 2012, 20:03:48 »
Şortta çizicektim nasip olmadı :)

http://img11.imageshack.us/img11/6682/kaalip.png
BOŞ FORMA KALIPLARI
Tam Parçalı Tam Galatasaray...

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #335 : 28 Aralık 2012, 15:11:24 »
dün arkadaşlar istemişti kendi çizimim psd formatında adidas kalıbı
nike olan versiyonu da ekleyeceğim :)
http://s2.dosya.tc/server16/osTfts/adidas2012.rar.html
http://img442.imageshack.us/img442/3349/adidas2012.jpg
BOŞ FORMA KALIPLARI



silinmiş :'(

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #336 : 28 Aralık 2012, 16:07:26 »
dün arkadaşlar istemişti kendi çizimim psd formatında adidas kalıbı
nike olan versiyonu da ekleyeceğim :)
http://s2.dosya.tc/server16/osTfts/adidas2012.rar.html
http://img442.imageshack.us/img442/3349/adidas2012.jpg
BOŞ FORMA KALIPLARI



silinmiş :'(

http://www.dosya.tc/server25/hpQgWw/adidas2012.rar.html

buyur hocam

dosyayı silmeyen iyi bir upload sitesi biliyor musunuz?ona yükleyeyim

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #337 : 28 Aralık 2012, 16:12:30 »
Teşekkürler :)

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #338 : 28 Aralık 2012, 17:09:11 »
mediafire fena değil
uzun süre tutuyor dosyayı
Tam Parçalı Tam Galatasaray...

Ynt: BOŞ FORMA KALIPLARI
« Yanıtla #339 : 28 Aralık 2012, 18:17:18 »
-----

Bu sitede birisi geniş kapsamlı template ler paylaşmış ancak 25$ istiyor...
Bende kendisine " ben bu işi ticaret amaçlı yapmıyorumki sana para vereyim. Eğer bu şartlarla kabul edersen e-mail adresimi veriyorum" diye post attım.
Bu arkadaş kabul ederse burada paylaşırım...

http://www.switchimageproject.com