Galatasaray Formaları

Forma Tasarımları => Galatasaray Futbol Takımı Forma Tasarımları => Konuyu başlatan: ozando - 09 Eylül 2014, 03:27:33

Başlık: OZANDO | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 09 Eylül 2014, 03:27:33
GALATASARAY

İÇ SAHA

(http://i59.tinypic.com/34g8tqb.jpg)

DEPLASMAN

(http://i59.tinypic.com/314ds1i.jpg)

3RD

(http://i60.tinypic.com/1zyfouh.jpg)
(http://i58.tinypic.com/2upy3b8.jpg)
(http://i60.tinypic.com/344wh7p.jpg)


Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: AydınÖzer - 09 Eylül 2014, 10:13:27
GALATASARAY

İÇ SAHA

(http://i59.tinypic.com/34g8tqb.jpg)

DEPLASMAN

(http://i59.tinypic.com/314ds1i.jpg)
(http://i62.tinypic.com/2how9r6.jpg)

3RD

(http://i58.tinypic.com/tarct5.jpg)
(http://i60.tinypic.com/1zyfouh.jpg)
(http://i58.tinypic.com/2upy3b8.jpg)
(http://i60.tinypic.com/344wh7p.jpg)



Eline sağlık. altın detaylı füme forma oldukça iyi.
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 10 Eylül 2014, 21:29:17
GRAIDENT PARÇALI

(http://i61.tinypic.com/amqwpc.jpg)


DEPLASMAN

(http://i58.tinypic.com/11b28vm.jpg)


110. YIL (4 ASRI TEMSİLEN 4 LOGO)

(http://i58.tinypic.com/2mhzcig.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 10 Eylül 2014, 21:30:38
Eline sağlık. altın detaylı füme forma oldukça iyi.

Teşekkürler :)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 24 Eylül 2014, 01:15:23

(http://i57.tinypic.com/8ww8ww.png)

İÇ SAHA

(http://i60.tinypic.com/xlwj0k.jpg)

DEPLASMAN

(http://i60.tinypic.com/2zjgfhv.jpg)

3RD

(http://i62.tinypic.com/28ioimf.jpg)

4TH

(http://i58.tinypic.com/15cbpkz.jpg)

Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kralreha07 - 24 Eylül 2014, 15:21:28
Tasarımlarının hepsi birbirinden güzel, eline sağlık. Altın yakalı bordo ve gri ve de en alttaki füme enfes.
Yalnız beyaz formada çok fazla kırmızı kullanmışsın, biraz daha victory'ye yakın olabilirdi.
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 18 Ekim 2014, 04:17:43
(http://i60.tinypic.com/9t0e2h.jpg)

(http://i61.tinypic.com/30i86ds.jpg)

(http://i62.tinypic.com/2ll0r38.jpg)

(http://i61.tinypic.com/35i6rgw.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 18 Ekim 2014, 06:22:14
(http://i57.tinypic.com/1znsh83.jpg)

(http://i61.tinypic.com/1z30ah4.jpg)

(http://i62.tinypic.com/1znx2zo.jpg)

(http://i60.tinypic.com/16ht4pw.jpg)

(http://i57.tinypic.com/11me0ch.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Kasım 2014, 11:21:59
Değişik bir parçalı çalışması.

(http://i58.tinypic.com/517xb4.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Kasım 2014, 11:24:18
(http://i62.tinypic.com/2jakd5i.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ugur1234gs - 08 Kasım 2014, 15:35:35
hepsi birbirinden detaylı ve şık duruyo eline sağlık abi :)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Kasım 2014, 16:35:26
(http://i60.tinypic.com/1232rs4.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Kasım 2014, 16:37:46
hepsi birbirinden detaylı ve şık duruyo eline sağlık abi :)

Eyvallah kardeşim sağolasın :)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Kasım 2014, 18:08:11
(http://i58.tinypic.com/309ug46.jpg)

(http://i62.tinypic.com/2m2teeu.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Kasım 2014, 18:10:02
(http://i61.tinypic.com/2w565ue.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 14 Aralık 2014, 14:42:13
HOME

(http://i60.tinypic.com/fz4u2p.jpg)


AWAY

(http://i57.tinypic.com/295csoi.jpg)


3RD

(http://i61.tinypic.com/2e4j8xs.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 14 Aralık 2014, 17:22:34
(http://i62.tinypic.com/mn2nmh.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 15 Aralık 2014, 13:02:38
(http://i59.tinypic.com/2viqd69.jpg)

(http://i60.tinypic.com/2d6sl7l.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 15 Aralık 2014, 13:09:13
(http://i60.tinypic.com/zygg12.jpg)

(http://i62.tinypic.com/iz92x0.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 16 Aralık 2014, 00:25:45
Hepsi birbirinden guzel elline saglik ayrica yildizsiz arma cok daha guzel duruyor
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 17 Aralık 2014, 06:37:32
Cok iyi tasarimlar var, turuncuyu baya ozledim, Sneijder'e de ne guzel yakisir cikarsa...
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 17 Aralık 2014, 10:37:55
Hepsi birbirinden guzel elline saglik ayrica yildizsiz arma cok daha guzel duruyor
Teşekkür ederim :)

Cok iyi tasarimlar var, turuncuyu baya ozledim, Sneijder'e de ne guzel yakisir cikarsa...
Teşekkür ederim, cidden güzel olur jest de olur.
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 22 Şubat 2015, 19:44:29
(http://i62.tinypic.com/2hiavl1.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Bergi-Tuerk-GS - 26 Şubat 2015, 17:00:09
vallah cok güzel olmus hepsi
hangi programla yapiyorsun?
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 27 Şubat 2015, 09:30:38
(http://i59.tinypic.com/zvail2.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: slipknot010208 - 27 Şubat 2015, 09:41:35
EN SONDAKİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 27 Şubat 2015, 12:01:04
Bayildim inanilmaz guzeller fikrine saglik :)
Başlık: Ynt: FILTH01 Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ayyberk - 27 Şubat 2015, 17:35:04
Abi bu parçalıların renk yerleşimi ters :(
Başlık: FILTH01 | Galatasaray | Alternatif Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 13 Mart 2015, 04:57:31
ALTERNATİF FORMA TASARIMLARI

(http://i.imgur.com/QYyJ9UQ.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/as3svcN.jpg

(http://i.imgur.com/MVGJpVm.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/Kzyreag.jpg

(http://i.imgur.com/cgtCo1R.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/dM0B6D6.jpg

Başlık: FILTH01 | Galatasaray | Deplasman Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 13 Mart 2015, 05:18:46
DEPLASMAN FORMA TASARIMLARI

(http://i.imgur.com/JwXmgwX.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/YbT9exr.jpg

(http://i.imgur.com/5p9fd1p.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/dPBrnJD.jpg
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray | Deplasman Forma Tasarımları
Gönderen: slipknot010208 - 13 Mart 2015, 09:49:43
DEPLASMAN FORMA TASARIMLARI

(http://i.imgur.com/JwXmgwX.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/YbT9exr.jpg

(http://i.imgur.com/5p9fd1p.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/dPBrnJD.jpg

ŞU MERCANIN KOLLARI SİYAH GEÇİŞLİ OLCAKTI ÖLE DENMİŞTİ BÖLE OLABİLİR :D İYİ TAHMİN :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray | İç Saha Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 13 Mart 2015, 23:37:55
İÇ SAHA FORMA TASARIMLARI

(http://i.imgur.com/54tmclt.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/1DTbRse.jpg

(http://i.imgur.com/1VGZoPB.jpg?1)

Orijinal boyut: http://i.imgur.com/lFPEkIQ.jpg
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 06 Haziran 2015, 23:40:44
Yanlış konuda paylaşmışım, asıl yeri burası :)


2017 Galatasaray set:

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/01062015gs1.jpg?w=900&h=640)

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/06062015gs1.jpg?w=900&h=640)

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/06062015gs2.jpg?w=900&h=640)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Haziran 2015, 01:57:53
Parçalı-Füme

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/07062015gs1.jpg?w=900&h=640[/center])
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kralreha07 - 11 Haziran 2015, 10:08:57
Tasarımların mükemmel hangisi sayayım bilemedim :)
Ellerine sağlık..
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 15 Haziran 2015, 23:29:57
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/1506cubgs.jpg?w=900&h=640)

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/1506cubgs2.jpg?w=900&h=640)


@kralreha07 Teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ayyberk - 16 Haziran 2015, 00:09:43
abi forumda tartışma çıkaran ne kadar konu varsa tek formada toplamışsın, zamanlama manidar :(
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 16 Haziran 2015, 01:29:52
abi forumda tartışma çıkaran ne kadar konu varsa tek formada toplamışsın, zamanlama manidar :(

Kaostan besleniyorum, kaos benim karakterimdir :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 16 Haziran 2015, 10:28:35
Çok güzel olmuş.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Alex10 - 16 Haziran 2015, 10:39:43
Eline saglik abi guzel olmus , renkleri armadan alsan cok daha guzel sekilde cikad diye dusunuyorum formayi
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 16 Haziran 2015, 17:53:18
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/1606gscub.jpg?w=900&h=640)
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/1606gscub2.jpg?w=900&h=640)

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/05/1506gsserit1.jpg?w=900&h=640)



@Emirhan Avcı Teşekkürler kardeşim.

@Alex10 Cidden daha güzel oldu :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 16 Haziran 2015, 19:27:32
Bunlar da çok güzel :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: BrownGreenOrange - 16 Haziran 2015, 19:42:49
Çok hoş tasarımlar, elinize sağlık.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Lion - 16 Haziran 2015, 19:52:36
nike da çalışan tasarımcılarda bu çubukluyu yapma kabiliyeti yok :P eline sağlık kardeşim
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 17 Haziran 2015, 03:56:44
Bunlar da çok güzel :D

Çok hoş tasarımlar, elinize sağlık.

nike da çalışan tasarımcılarda bu çubukluyu yapma kabiliyeti yok :P eline sağlık kardeşim

Teşekkürler beyler :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | 1997 Retro
Gönderen: ozando - 29 Haziran 2015, 17:40:53
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/06/gsretro1.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Leos - 29 Haziran 2015, 18:22:30
Eline sağlık , çok güzel olmuş :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 29 Haziran 2015, 18:29:52
Harika
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Eren A. - 29 Haziran 2015, 19:30:17
Su retro muazzam olmus ozan eline saglik :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Retro Şimşek Forma
Gönderen: ozando - 29 Haziran 2015, 20:34:43
Eline sağlık , çok güzel olmuş :)

Harika

Su retro muazzam olmus ozan eline saglik :)

Teşekkürler beyler :)



Şimşek formayı kendimce yorumladım:

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/06/gssimsek12331.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ugur1234gs - 01 Temmuz 2015, 01:19:36
tek kelimeyle efsane birde ne programla yapıyorsun ? :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: jagged26 - 01 Temmuz 2015, 12:21:54
Çok başarılı :D bol desenli fanteziler bekliyoruz senden abi
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Away (Athletic Bilbao Uyarlama)
Gönderen: ozando - 07 Temmuz 2015, 06:12:21
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/07/gs07071.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 07 Temmuz 2015, 06:53:09
Simsek forma yorumlamasi da harika olmus, parcali deplasman da.. Ellerine saglik :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 07 Temmuz 2015, 08:20:52
Simsek forma yorumlamasi da harika olmus, parcali deplasman da.. Ellerine saglik :)

Teşekkür ederim hocam :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | 2016 Olması Gereken Parçalı
Gönderen: ozando - 07 Temmuz 2015, 09:24:22
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/07/gshome07071.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Deplasman (Kırmızı/Bordo/Sarı)
Gönderen: ozando - 07 Temmuz 2015, 23:49:58
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/07/0707gs112.png)

(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/07/0707gs112ar.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Serhan - 07 Temmuz 2015, 23:57:44
Muhteşem tasarımlarına var Ozan abi.
Birde hiç kalıbı paylaşmayı düşündün mü ? :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 08 Temmuz 2015, 00:00:55
Ellerine sağlık Ozan.

FIFA mı kullanıyorsun yoksa gerçek 3D dosyası mı
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Temmuz 2015, 00:03:43
Muhteşem tasarımlarına var Ozan abi.
Birde hiç kalıbı paylaşmayı düşündün mü ? :D

Utkan'ın paylaştığı Cinema 4D kalıbı kardeşim, özel ve ekstra bir şey değil yani :D Teşekkür ederim. :D

Ellerine sağlık Ozan.

FIFA mı kullanıyorsun yoksa gerçek 3D dosyası mı

Çok teşekkürler abi.  Utkan'ın yolladığı Cinema 4D kalıbı işte, FIFA kalıbı demişti.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 08 Temmuz 2015, 08:09:48
(https://fenerforma.files.wordpress.com/2015/07/gshome07071.png)

Aglatacaksin be Ozan :( Söyle olsaydi forma ne güzel olurdu...
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 08 Temmuz 2015, 09:35:44
Tuhh Bee !!!! ne Kacirmissiz yaavvvv :(
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 09 Temmuz 2015, 06:22:36
Aglatacaksin be Ozan :( Söyle olsaydi forma ne güzel olurdu...

Tuhh Bee !!!! ne Kacirmissiz yaavvvv :(

Beğenmenize sevindim beyler, ben forma sızana kadar böyle bir şey bekledim açıkçası.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Galatasaray Retro
Gönderen: ozando - 11 Temmuz 2015, 05:10:20
(http://i.imgur.com/7bkAUEd.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Parçalı
Gönderen: ozando - 11 Temmuz 2015, 22:30:33
Ahmet abinin izinden yürümek niyetindeyim ama çok zor işmiş desen eklemek.

(http://i.imgur.com/yO1pjwe.png)

(http://i.imgur.com/HadRzfH.png)

(http://i.imgur.com/MhSJgAz.png)

Yorumlarınızı bekliyorum.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 11 Temmuz 2015, 22:44:18
Taraftarlar bu formaya hazır değil. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 11 Temmuz 2015, 22:53:58
Eline sağlık Ozan. Daha artistik bir birleşim olabilirdi. Yani değişik efektler verilebilir. Ama bu haliyle de güzel. eline sağlık
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 11 Temmuz 2015, 23:03:16
@Emirhan Avcı Kesinlikle değil :D

@ahmetgs17 Aslında bu görünen baklavaları formanın geneline yaymıştım, oradaki sarı kırmızı birleşimden sonra solda kırmızının tonları sağda sarının tonları şeklinde dağılıyordu ama çok karıştı. Onu da paylaşırım abi. Teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Nightwolf - 12 Temmuz 2015, 00:04:56
Ahmet abinin izinden yürümek niyetindeyim ama çok zor işmiş desen eklemek.

(http://i.imgur.com/yO1pjwe.png)

(http://i.imgur.com/HadRzfH.png)

(http://i.imgur.com/MhSJgAz.png)

Yorumlarınızı bekliyorum.
Font ne?
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Parçalı (Tasarım 2)
Gönderen: ozando - 12 Temmuz 2015, 01:23:29
@ahmetgs17 Birkaç düzenleme daha yaptım abi, amacım böyle bir şeydi en başta.

(http://i.imgur.com/LN0hvZU.png)

(http://i.imgur.com/vRp5Oaa.png)

(http://i.imgur.com/lqbk8UF.png)



@Nightwolf Montroc.



Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 12 Temmuz 2015, 01:26:19
Bu daha iyi olmuş bence. En azından ortadaki geçişin bir anlamı oluyor. Hatta şimdi aklıma bir fikir geldi;
Ortaya doğru daha belirgin hale gelmiş filigranik bir desen  de olabilir. Yani kenarlara doğru kaybolan...
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: A.A.P - 12 Temmuz 2015, 01:40:05
Üşenmeden 4 sayfaya da baktım, hepsi birbirinden güzel. Ellerine sağlık @Filth .
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 12 Temmuz 2015, 01:46:07
Üşenmeden 4 sayfaya da baktım, hepsi birbirinden güzel. Ellerine sağlık @Filth .

Teşekkür ederim :)

Bu daha iyi olmuş bence. En azından ortadaki geçişin bir anlamı oluyor. Hatta şimdi aklıma bir fikir geldi;
Ortaya doğru daha belirgin hale gelmiş filigranik bir desen  de olabilir. Yani kenarlara doğru kaybolan...

Şimdi nasıl abi?

(http://i.imgur.com/9brSGEN.png)

(http://i.imgur.com/ARXYfh8.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 12 Temmuz 2015, 03:15:08
Ucgenler daha ufak boyutta ve daha fazla sayida olsa cok daha guzel olur bence, ama seni cok daha fazla yorar :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 12 Temmuz 2015, 06:43:11
Ucgenler daha ufak boyutta ve daha fazla sayida olsa cok daha guzel olur bence, ama seni cok daha fazla yorar :)

Üşenmezsem pattern haline getirip yapıcam, yoksa tek tek copy paste transformla olacak iş değil gerçekten :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Halftone Parçalı Alternatif
Gönderen: ozando - 12 Temmuz 2015, 11:27:56
(http://i.imgur.com/MFdajME.png)

(http://i.imgur.com/CkzReq3.png)

(http://i.imgur.com/LMxzhz0.png)

Bu arada yeni logom da yayınlanmış oldu, vatana millete hayırlı olsun :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 12 Temmuz 2015, 11:35:43
 :o
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 12 Temmuz 2015, 11:40:00
:o

Noldu lan kötü mü olmuş :(
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 12 Temmuz 2015, 11:45:00
:o

Noldu lan kötü mü olmuş :(
Şahane ve benzeri olmayan bir tasarım. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 12 Temmuz 2015, 11:45:52
Benzeri var ya Eren yapmıştı galiba bunun gibi bir şeyi :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 12 Temmuz 2015, 15:06:33
@Filth ; Eline sağlık. Bence sarı ve kırmızı yerine gri-siyah tonlarında parçalı olsaydı bu halftone geçiş süper olurdu.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 12 Temmuz 2015, 15:08:18
@Filth ; Eline sağlık. Bence sarı ve kırmızı yerine gri-siyah tonlarında parçalı olsaydı bu halftone geçiş süper olurdu.

Abi yuvarlakların bu kadar büyük olmaması lazımdı aslında, kalıpta göründüğü şekliyle 3D hali bayağı fark ediyor, daha ince noktalarla olsaydı tam istediğim tasarım olacaktı. Öyle de denerim, teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: milanvaroş - 14 Temmuz 2015, 01:05:40
(http://i.hizliresim.com/L47vZz.jpg) (http://hizliresim.com/L47vZz)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 14 Temmuz 2015, 05:54:27
(http://i.hizliresim.com/L47vZz.jpg) (http://hizliresim.com/L47vZz)

Estağfirullah kardeşim teşekkürler :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Alternatif Mavi Melanj
Gönderen: ozando - 14 Temmuz 2015, 08:25:45
(http://i.imgur.com/SSbJ09X.png)

(http://i.imgur.com/NOd3f3J.png)

(http://i.imgur.com/kCP6ftM.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: jagged26 - 14 Temmuz 2015, 08:53:15
OoO doku görüyorum
Müthiş olmuş eline sağlık
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Dnz777 - 15 Temmuz 2015, 00:38:29
@Filth sana öm atmıştım 3d kalıp hakkında görmedin sanırım bi bakabilir misin?
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: BrownGreenOrange - 15 Temmuz 2015, 09:01:41
Mavi harika olmuş, daha farklı bir fontla daha da güzel olur bence.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 15 Temmuz 2015, 10:26:11
Teşekkür ederim beyler :)

@Dnz777 yok görünmüyor bi daha at istersen
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Dnz777 - 15 Temmuz 2015, 14:08:05
@Filth yolladım.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 18 Temmuz 2015, 04:54:47
Buz mavisi cok guzel olmus, bir de yaka deseninde sort ile super gider :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: BerkeY. - 18 Temmuz 2015, 17:52:03
Bu renk bir forma bize çok iyi gider çok güzel olmuş.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 19 Temmuz 2015, 01:16:26
Son "2" forma diyecek lafim yok supernolmus lan fikrine saglik :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Deplasman (Beyaz/Kırmızı)
Gönderen: ozando - 19 Temmuz 2015, 12:00:05
Çok teşekkür ederim beyler hepinize :)



(http://i.imgur.com/WapAzIK.png)

(http://i.imgur.com/z99v3YS.png)

(http://i.imgur.com/Lgf5G93.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | 3rd (Crimson)
Gönderen: ozando - 27 Temmuz 2015, 22:36:35
(http://i.imgur.com/5O4frB0.png)

(http://i.imgur.com/hxkzp2h.png)

(http://i.imgur.com/R1iqlGy.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ugur1234gs - 27 Temmuz 2015, 22:58:33
Çok teşekkür ederim beyler hepinize :)



(http://i.imgur.com/WapAzIK.png)

(http://i.imgur.com/z99v3YS.png)

(http://i.imgur.com/Lgf5G93.png)
haarika
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | adidas Parçalı
Gönderen: ozando - 08 Ağustos 2015, 09:09:53
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/0808gs1_zps2zojwi0s.png)

adidas'ın bu sene kullandığı parçalı kalıbını Galatasaray'a uyarladım. Sonuç pek başarılı değil. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Ready2Die - 08 Ağustos 2015, 09:34:35
Neden nike a gectiğimizi bize gösterdin
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: brt10 - 08 Ağustos 2015, 10:39:25
Bu formaya parçalı bile denmez güzel düşünmüşsün
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: theoriginalfan - 08 Ağustos 2015, 19:37:12
Abi muhteşem olmuş ellerine sağlık





(http://i.imgur.com/WapAzIK.png)

(http://i.imgur.com/z99v3YS.png)

(http://i.imgur.com/Lgf5G93.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: milanvaroş - 08 Ağustos 2015, 22:38:02
Forumun nüfusunu yarıya indirip ele geçirmek için mi yapıyorsun abi :D
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/0808gs1_zps2zojwi0s.png)

adidas'ın bu sene kullandığı parçalı kalıbını Galatasaray'a uyarladım. Sonuç pek başarılı değil. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Parçalı (Tasarım 3)
Gönderen: ozando - 12 Ağustos 2015, 18:29:43
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1208gs1_zpshrkit4n8.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1208gs2_zpsm0h50djm.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1208gs3_zpsbdbggtrv.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Evrim YILMAZ - 12 Ağustos 2015, 19:21:52
Değişik olmuş
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Ready2Die - 12 Ağustos 2015, 19:52:42
Belki de bana oyle gelmistir ama karmaşık olmus gibi
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: milanvaroş - 13 Ağustos 2015, 00:26:10
alt taraf olmasıymış efsane olurmuş da böyle güzel
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 13 Ağustos 2015, 12:47:49
Karmaşık olsun istedim zaten beyler :D

@milanvaroş Önde alt taraf yoktu aslında, ama çok boş kaldı öyle. Değişik bir şey yaptım işte :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Füme
Gönderen: ozando - 13 Ağustos 2015, 13:19:50
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1308gs1_zpsqkbcdknq.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1308gs2_zps6iavueqw.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Leos - 13 Ağustos 2015, 14:15:18
Eline sağlık enteresan olmuş , renkler tam zıt olsa nasıl olurdu acaba ? :) :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Ali Sarpoğlu - 13 Ağustos 2015, 17:53:25
Gri yerine beyaz olsa daha iyi olur bence.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ugur1234gs - 17 Ağustos 2015, 16:25:44
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1308gs1_zpsqkbcdknq.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1308gs2_zps6iavueqw.png)
abi çok büyük oynuyorsun :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 17 Ağustos 2015, 21:26:56
Son formanin fontu olan ustu. Eline saglik
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Nightwolf - 20 Ağustos 2015, 21:13:37
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1308gs1_zpsqkbcdknq.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/1308gs2_zps6iavueqw.png)
Font nedir
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Deplasman (Siyah)
Gönderen: ozando - 22 Ağustos 2015, 01:10:05
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/2208gs1_zps0iftxzmq.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/2208gs2_zpsgqmbv6sd.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/2208gs3_zpsg1n61dgm.png)



Teşekkürler beyler :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: milanvaroş - 22 Ağustos 2015, 02:28:20
Forma tam anlamıyla ateş ediyor
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Umut - 22 Ağustos 2015, 10:56:11
Bayağı Güzel Olmuş :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Leos - 22 Ağustos 2015, 18:16:03
Eline sağlık , harika olmuş :) Bu arada font ayrı güzel gerçekten
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ugur1234gs - 22 Ağustos 2015, 19:38:40
şu hayatta en sevmediğim şey dijital desen :((
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Parçalı (Gri Detaylı)
Gönderen: ozando - 23 Ağustos 2015, 02:24:16
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/2308gs1_zps6ysmdybp.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/2308gs2_zpsipyquxjj.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/2308gs3_zpsfdmv9cqc.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Alex10 - 23 Ağustos 2015, 02:49:28
Basel home ? :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Efsane Parçalı (Spoiler)
Gönderen: ozando - 26 Ağustos 2015, 00:46:50
(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/PUB1_zpsigkp6dhz.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 26 Ağustos 2015, 07:41:11
Bekliyorum :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Ali Sarpoğlu - 26 Ağustos 2015, 09:12:05
Harikalar
Şu parçalıyı bekliyorum bakalım ne kadar harika olacak :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Alternatif (Mürdüm/Sarı)
Gönderen: ozando - 09 Eylül 2015, 01:58:22
Beyler ben bu parçalıyı koymayı unuttum, koydum diye de sildim ya, başka bahara artık kusura bakmayın :D @Mert Çelik @Ali Sarpoğlu



(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/0909gs1_zpslxsc1mfd.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/0909gs2_zps69646nrn.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/0909gs3_zpsn88soqh9.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 07 Ekim 2015, 05:53:41
@ahmetgs17 abimin isteği üzerine :)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/0710GS1_zpszpwfrfe8.png)

(http://i611.photobucket.com/albums/tt200/filth01/0710GS2_zpsluxgb6gt.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 07 Ekim 2015, 12:27:17
@Filth Vallahi muhteşem olmuş, eline sağlık. Tam da bu işte...

Ben bunu çok ilginç bir kombinasyon ile görmek isterdim takımın üzerinde açıkçası;

Sarı şort ve beyaz çorap...

EDİT: Şimdi gördüm paylaşım saatini. Ya o kadar acelesi yoktu. Çok çok teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 07 Ekim 2015, 19:25:51
alasim geldi vallah :) eline saglik
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Ekim 2015, 06:43:20
@ahmetgs17 Abi maalesef kalıbı sildim Wolfsburg formalarını yapmak için, şort ve konçla da yapardım silmesem. Rica ederim abi, ne demek :)

@horoz1905 Teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Kvothe - 08 Ekim 2015, 22:11:17
@Filth 

Ozan, bana bi sarı yapabilir misin?  Böyle çok janjanlı olmasın sade olsun :( Kırmızı detaylı sarı gelecek sezon böyle bişi düşünseler keşkem :(


Bu arada yukarıdaki 2 tane muhteşem olmuş. Ellerine sağlık.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 08 Ekim 2015, 22:23:01
@Joe Pistone Tabiki yaparım yav, teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Galatasaray Set
Gönderen: ozando - 19 Kasım 2015, 03:12:49
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2015/11/1911gs1.png?w=900)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2015/11/1911gs2.png?w=900)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2015/11/1911gs3.png?w=900)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 06 Ocak 2016, 10:00:41
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/01/gs-3rd.png?w=900)

bu da tam boyutlusu: https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/01/gs-3rd.png?w=1238
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 12 Ocak 2016, 18:28:58
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/01/gs-3rd-1.png?w=900)

Orijinal boyut: https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/01/gs-3rd-1.png?w=1238

Görüp de yorum yapmayanın photoshopu çöksün :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Umut - 12 Ocak 2016, 19:33:23
her şey güzel ama çorap ayrı güzel abi.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 21 Ocak 2016, 23:35:28
(http://www.designfootball.com/design-galleries/fantasy-football-shirts/orig-galatasaray-16-17-possible-set-24588)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/01/gs1.png?w=900)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/01/gs2.png?w=900)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/01/gs3.png?w=900)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 22 Ocak 2016, 00:28:06
Yine harika bir çalışma ile karşımızdasın Ozan. Eline sağlık.



Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 22 Ocak 2016, 00:38:58
@ahmetgs17 Çok teşekkür ederim abi, izinden gitmeye çabalıyorum :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 22 Ocak 2016, 00:49:32
@ahmetgs17 Çok teşekkür ederim abi, izinden gitmeye çabalıyorum :)

Estafurullah kardeşim. İzimi aştın. Birçoğunuz da aştı. Benim amacım da bu zaten. Niceleri bu güzel uğraşa kıyısından köşesinden bulaşsın diye...

Kolaylıklar dilerim.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: BerkeY. - 22 Ocak 2016, 10:16:46
Polo yaka sarı-siyah inanılmaz olmuş eline sağlık abi.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Leos - 22 Ocak 2016, 17:53:07
Gerçekten setine hayran kaldım,ya abi olması gereken şey bu işte.. Eline sağlık , şort-çorap ayrıca yeni setleri büyük merakla bekliyorum. İznin olursa görseli twitterda paylaşmak isterim :) @Filth
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 24 Ocak 2016, 00:10:32
Polo yaka sarı-siyah inanılmaz olmuş eline sağlık abi.

Çok teşekkür ederim :)

Gerçekten setine hayran kaldım,ya abi olması gereken şey bu işte.. Eline sağlık , şort-çorap ayrıca yeni setleri büyük merakla bekliyorum. İznin olursa görseli twitterda paylaşmak isterim :) @Filth

Buyur paylaş tabiki sormana gerek yok, çok teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 22 Şubat 2016, 09:18:45
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/02/gs1.png?w=1000)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/02/gs2.png?w=1000)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/02/gs3.png?w=1000)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Eren A. - 22 Şubat 2016, 09:47:45
Sarı çok guzel olmus :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: victorieux - 22 Şubat 2016, 23:28:27
sarı on numara böyle forma süper gider bize
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 23 Şubat 2016, 07:06:14
@Eren A. @victorieux Teşekkürler beyler :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 23 Şubat 2016, 17:23:41
Sari formayi biraz daha soluk renkte ve amblem islemeli deneyebilir misin? Harika 1992-93 retrosu olur :)

http://1.bp.blogspot.com/_ouuuojZNI6c/Sv7DlIccujI/AAAAAAAADA4/s1Mr2NY2Xpg/s1600/1992-1993+Away.JPG
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Kvothe - 23 Şubat 2016, 23:44:36
Emeğine sağlık Ozan :) Bu Nike'ın 16/17 kalıpları yok mu sizde yahu ? Omuzlar keskin gitmiyor artık, göğüse kadar oval iniyor. Kaleci kalıpları bu şekilde mesala varsa sarı formayı öyle deneyebilirsin :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: BerkeY. - 04 Mart 2016, 20:29:18
Yeşil çok güzel olmuş abi senin elinden o yeşildeki gibi hafif sarı-kırmızı detaylı ekru renginde çok güzel bir forma çıkabilir deneyebilirsin bir ara :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Souness - 17 Mart 2016, 14:12:25
Hepsi çok güzel ama ben pek çubuklu taraftarı olmadığım için diğer ikisi daha çok hoşuma gitti:)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | 16/17 Vapor Away
Gönderen: ozando - 24 Mart 2016, 01:53:15
Galatasaray'a Vapor kalıbından bir 16/17 deplasman forması yaptım, ben böyle olacağını düşünüyorum. Göğüsteki panellerle pek uğraşamadım, fikir veriyor en azından.

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/03/gs-vpr.png?w=1000)



Teşekkürler beyler :) @BerkeY. @Souness

@Joe Pistone Valla henüz yok, kendi çabalarımla yaptım bi tane şimdi.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 24 Mart 2016, 13:10:25
Eline saglik
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 16 Haziran 2016, 01:38:49
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/06/gs-2.png?w=1238)

@ahmetgs17 abinin güzel logosunu kullandım, ben aşağı yukarı böyle bir forma bekliyorum.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 16 Haziran 2016, 20:42:23
Çürük vişne ve buz mavisinin bu kadar yakışacağını tahmin etmezdim...

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/06/gs-3-1.png?w=1238)

Bu da @ahmetgs17 abinin beğendiği bir renkti, aklımdaydı bir süredir. Siyahla daha çok yakıştı.

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/06/gs-3-2.png?w=1238)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/06/gs3-3.png?w=1238)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 16 Haziran 2016, 21:41:42
Bence az daha mavi olsa mı sanki
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: S.Öztürk - 16 Haziran 2016, 22:51:25
Soyle renkler varken nerden buluyorlar sacma mor gibi renkleri
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: horoz1905 - 17 Haziran 2016, 01:15:29
Curuk Visne cok guzel eline saglik
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 17 Haziran 2016, 03:09:48
@ahmetgs17 Abi öyle çok Trabzon oluyor, beyaza ne kadar yakın o kadar iyi durdu bu mavi.

Curuk Visne cok guzel eline saglik

Soyle renkler varken nerden buluyorlar sacma mor gibi renkleri

Teşekkürler beyler.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 20 Haziran 2016, 23:41:26
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/06/gs-1617-lilagrey.png?w=1238)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 24 Haziran 2016, 00:19:08
@ahmetgs17 Abi ellerine sağlık, kalıp gerçekten çok güzel olmuş, üzerinde çalışması çok keyifli. Ki Photoshop'ta yapamıyorum, bir de Photoshop olsa uçuracağım :D

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/06/gs-3rd.png?w=1238)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 24 Haziran 2016, 00:45:03
Valla ben de öyle olsun diye çok uğraştım Ozan. Yani kullanışlı kolay tasarımı kolaylaştıran bir kalıp olsun diye.


Eh sizler gibi yetenekler olunca da dadından yenmeyecek tasarımlar çıkıyor.  :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Evrim YILMAZ - 24 Haziran 2016, 02:19:33
Son forma çok hoş
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Joue - 02 Temmuz 2016, 17:22:33
(http://i.hizliresim.com/PMNaB5.png) (http://hizliresim.com/PMNaB5)

Mükemmel olmuş .

(http://i.hizliresim.com/AJNXnq.jpg) (http://hizliresim.com/AJNXnq)

Yıllardır beklerim böyle bir alternatif forma .
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 05 Temmuz 2016, 06:28:44
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/gala1.png?w=2000)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/gala.png?w=2000)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/gala2.png?w=2000)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: sinan_7 - 05 Temmuz 2016, 07:26:21
ellerine sağlık.üçü de birbirinden güzel.parçalı kombini ile bir bütün olmuş.sarı forma bana romanya formasını ve hagi'yi anımsattı:) neon ise hakkaten çok yenilikçi neonu genelde koyu renkle kullanıyorlar zira
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 05 Temmuz 2016, 17:15:43
ellerine sağlık.üçü de birbirinden güzel.parçalı kombini ile bir bütün olmuş.sarı forma bana romanya formasını ve hagi'yi anımsattı:) neon ise hakkaten çok yenilikçi neonu genelde koyu renkle kullanıyorlar zira

Teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 06 Temmuz 2016, 04:44:05
Parçalıda şorttaki kırmızı detayı şortun arkasında değiştirmeyi unutmuşum :D

Formaları daha yüksek boyutta görmek için görselleri yeni sekmede açıp sondaki 1238'i 4000 yapabilirsiniz, kalıbın güzellikleri öyle ortaya çıkıyor.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 06 Temmuz 2016, 06:19:12
3 tasarim da birbirinden guzel olmus, ellerine saglik Ozan :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 06 Temmuz 2016, 06:55:25
@Mert Çelik Teşekkürler :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 06 Temmuz 2016, 12:02:45
Ozan eline emeğine sağlık kardeşim
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 06 Temmuz 2016, 16:06:10
Ozan eline emeğine sağlık kardeşim

Çok teşekkür ederim abi, kalıptan içime sine sine yaptığım ilk formalar bunlar.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Yeşil Alternatif Forma
Gönderen: ozando - 06 Temmuz 2016, 16:09:14
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/gs-green.png?w=2000)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 06 Temmuz 2016, 22:39:42
Şunu Galatasaray değil de şeritleri mavi gövdeye de çok ince mavi+yeşil çizgilerle Rizeye falan yapacaksın var ya ;)


Eline sağlık
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Evrim YILMAZ - 07 Temmuz 2016, 12:01:19
Beyaz ve parçalı harika olmuş ellerine sağlık
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 07 Temmuz 2016, 16:05:09
Beyaz ve parçalı harika olmuş ellerine sağlık

Teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 09 Temmuz 2016, 02:12:53
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/galatasaray-away.png?w=1968)

https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/galatasaray-away.png?w=4000
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 09 Temmuz 2016, 02:15:06
Eline sağlık Ozan. Naçizane ben parçaların bir tarafını ince çizgi paterni ile belirlemeyi tercih ederdim.
Böyle ha bire fikir beyan ediyorum kızmıyorsun değil mi kardeşim.  ;)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 09 Temmuz 2016, 02:19:44
@ahmetgs17 Estağfirullah abi :)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/4a.png?w=1983)

https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/4a.png?w=4000
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 24 Temmuz 2016, 21:14:16
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/gs-2407-3.png?w=1968)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Joue - 25 Temmuz 2016, 19:47:51
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/07/gs-2407-3.png?w=1968)

Formanın rengi çok hoş olmuş.Ancak swoosh,logo,isim ve numara nın rengi beyaz olunca bana tam Galatasaray forması havası vermedi.Beyaz yerine sarıya yakın veya turuncu tonlarında bir renk çok daha iyi olabilirdi.Ellerine sağlık.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ayyberk - 25 Temmuz 2016, 20:41:17
Abi bu forma efsane olmuş yav. Çok seviyorum bu renkleri valla ya.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Galatasaray x Nike | Retro
Gönderen: ozando - 27 Ağustos 2016, 23:15:18
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/08/gs-2708-1.png?w=1992)

Sağ baştan yorumları alayım. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 27 Ağustos 2016, 23:33:52
Bu da şahane 😂
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 27 Ağustos 2016, 23:34:58
@Emirhan Avcı Sağol kardeşim :D Arka sayfada bıraktın formayı ;D

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/08/gs-2708-1.png?w=1992)

Sağ baştan yorumları alayım. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 30 Ağustos 2016, 18:38:47
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/08/gs-2808-1.png?w=1968)

(http://i.hizliresim.com/lEjL6b.png)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ayemDesign - 30 Ağustos 2016, 18:41:02
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/08/gs-2808-1.png?w=1968)

(http://i.hizliresim.com/lEjL6b.png)
desen için teşekkürler kalıbıda paylaşırsan sevinirim
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Eren A. - 30 Ağustos 2016, 22:49:06
muhteşem
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Evrim YILMAZ - 30 Ağustos 2016, 22:57:29
Renk tonları çok hoş abi ellerine sağlık
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Hasan_KI - 30 Ağustos 2016, 23:59:07
Buyur :D http://www.mediafire.com/?c2hqx38ggj4a0cb
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/08/gs-2808-1.png?w=1968)

(http://i.hizliresim.com/lEjL6b.png)
desen için teşekkürler kalıbıda paylaşırsan sevinirim
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kerlonmoura - 31 Ağustos 2016, 04:21:34
Ellerine saglik, coraplar da cok hos olmus :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 03 Eylül 2016, 21:50:03
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/09/galatasaray-0309-1.png?w=1998)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/09/galatasaray-0309-2.png?w=1998)

Yorumlarınızı bekliyorum :)



@kerlonmoura @Eren A. @Evrim YILMAZ Teşekkür ederim beyler. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Evrim YILMAZ - 03 Eylül 2016, 21:53:19
İkisi de güzel olmuş ellerine sağlık
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ahmetgs17 - 03 Eylül 2016, 22:04:33
Eline sağlık. Çok güzel düşünce.Hele ki parçalı bana çocukken sıkça gördüğüm şu camı hatırlattı;  :D


(http://www.colyencam.com.tr/resim/icerik/Petek__Renksiz_B_4b2776d7e2ec2.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: marek193 - 03 Eylül 2016, 22:52:35
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/09/galatasaray-0309-1.png?w=1998)

(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/09/galatasaray-0309-2.png?w=1998)

Yorumlarınızı bekliyorum :)



@kerlonmoura @Eren A. @Evrim YILMAZ Teşekkür ederim beyler. :D

2 forma da harika. Parçalıya bayıldım :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 04 Eylül 2016, 00:02:26
Beyaz forma mükemmel, çok begendim, parçali da güzel olmus ellerine saglik :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Umut - 04 Eylül 2016, 12:56:12
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/09/galatasaray-0309-2.png?w=1998)
Forumun En İyi Forması mı Aranıyordu ? Aha Yukarıda :D
Eline Sağlık Abi Çok Şık Olmuş.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kralreha07 - 23 Eylül 2016, 21:29:40
Eline sağlık Ozan çok güzel çalışmalar :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 11 Kasım 2016, 07:36:09
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/11/gala.png?w=1850)

Tam boyut: https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/11/gala.png?w=3000
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 11 Kasım 2016, 07:49:48
Çok güzel olmuş,tam Umbro forması :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 30 Kasım 2016, 21:17:19
Cok cok iyi, bir tek yakayi pek begenmedim :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 07 Aralık 2016, 13:44:32
Benim 2017-2018 beklentim aşağı yukarı bu şekilde:

(http://i.hizliresim.com/kGLZG9.png)

@Emirhan Avcı Teşekkürler kardeşim :D

@Mert Çelik Parçalı olmasını mı yoksa genel anlamda yakanın şeklini mi? :) Teşekkür ederim başkan :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: victorieux - 07 Aralık 2016, 19:32:27
bir daha çubuklu gibi bir hataya düşeceklerini zannetmiyorum.kaldı ki ilk forma kulübün insiyatifinde her zaman.parçalı devam edecektir
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 07 Aralık 2016, 20:01:03
@victorieux Bence de düşmemeleri lazım ama Nike'ın pazarlama stratejileri bu düşünceye itiyor beni. Bir de çubuklu forma en az parçalı kadar giyilmiş Galatasaray tarihinde ki sosyal medyaya bakınca, her ne kadar bilinçsizce de olsa, çubuklu forma isteyen de yok değil.

Hem o forma baya baya Galatasaray kültüründe vardı. Metin Oktay'ın en ünlü ikinci fotoğrafında üstünde o forma var, yok saymak mümkün değil. Bilmiyorum ne kadar sattı ama 4 yıldızlı versiyonunu da dahil edersek en çok satılan Nike Galatasaray formaları listesinde zirveye oynar gibi geliyor bana.

Inter'e çubuklu forma diye ince mavi çizgili siyah forma giydirmiş Nike'tan bahsediyoruz :D , gidip efsane çubukluyu yapıştırsalar şaşırmam ben ve mutlaka yapıştıracaklar bir gün.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: milanvaroş - 20 Aralık 2016, 21:16:42
artık ozan abiye şaşırmıyorum :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Alternatif
Gönderen: ozando - 28 Aralık 2016, 18:59:45
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/12/gs-pink.png?w=1324)

artık ozan abiye şaşırmıyorum :D

Teşekkür ederim kardeşim :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Hasan_KI - 28 Aralık 2016, 19:01:38
Abi renkler çok tatlı çok şeker olmuş :D geçişte bu seneden kesinlikle daha güzel
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kagan - 29 Aralık 2016, 12:10:10
Sarı şortla nasıl gözükür acaba.
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları | Deplasman (Beyaz)
Gönderen: ozando - 30 Aralık 2016, 01:17:00
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/12/gala.png?w=1324)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kerlonmoura - 30 Aralık 2016, 10:19:05
Abi son forma muthis olmus ellerine saglik
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Emirhan Avcı - 30 Aralık 2016, 19:10:46
Fişek  :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: victorieux - 31 Aralık 2016, 03:54:02
çok iyi
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: luckyluke - 31 Aralık 2016, 14:55:30
Efsane olmuş hakikaten :)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: burk13 - 31 Aralık 2016, 21:03:46
Son forma hakikaten mükemmel aklına fikrine emeğine sağlık kardeşim
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Mert Çelik - 06 Ocak 2017, 06:43:07
(https://filthdesign.files.wordpress.com/2016/12/gala.png?w=1324)

Harika!
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: cAnAkr - 06 Ocak 2017, 17:51:24
deplasman forması cok iyi olmuş abi
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kralreha07 - 10 Ocak 2017, 13:53:06
Müthiş!
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 29 Mayıs 2017, 16:32:12
(https://pbs.twimg.com/media/DA_yrwqWAAAPHTL.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 29 Mayıs 2017, 16:38:11
@kerlonmoura @Emirhan Avcı @victorieux @luckyluke @HacKing13 @Mert Çelik @cAnAkr @kralreha07 Beyler çok teşekkür ederim yav. 5 ay olmuş neredeyse, kusura bakmayın geç teşekkür ettim. :D
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: cAnAkr - 29 Mayıs 2017, 18:38:25
Cagliari nin yeni formasini bizim parcaliya cevirmissin cok da guzel olmus abi bizim yonetim cagliari yonetimi kadar bile etmiyor istisnasiz her sene parcaliyi bozmadan dogru duzgun yapiyorlar forumdaki kulube sunum muhabbetinde eger yapilacaksa kulübe cagliari ornegi gosterilmeli
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: kerlonmoura - 29 Mayıs 2017, 21:20:50
Son forma inanilmaz olmus, ellerine saglik
Başlık: OZANDO | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: ozando - 03 Şubat 2018, 17:36:11
(https://pbs.twimg.com/media/DU3p6rnWsAoISef.jpg)

(https://pbs.twimg.com/media/DU3p6rdXUAAnWKe.jpg)

(https://pbs.twimg.com/media/DU3p6reWkAALb6p.jpg)
Başlık: Ynt: FILTH01 | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: Kvothe - 03 Şubat 2018, 20:03:26
Ozan bey ne yapıyorsunuz :(
Başlık: Ynt: OZANDO | Galatasaray Forma Tasarımları
Gönderen: cAnAkr - 03 Şubat 2018, 21:39:45
Set efsane olmuş