Galatasaray Formaları

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Furkan A.

Sayfa: 1 2 3 ... 101
1
Hoş geldin Enes :)

2
@Mert Çelik Abi her yarışmada yaz diyosun hiçbir şey yapmıyosun :)

4
Proje mükemmel lakin söylendiği gibi kanatlar sıkıntı yaratmış. Hiç belli olmuyor kanatlar, onları koyacak başka bir yer bulmalısın.

6
Eline sağlık kardeşim :)

7
Bizim maçlardan önce şuna benzer bi uyarı lazım


8
Pazartesi hastanelerdeki göz poliklinikleri dolup taşacak forma yüzünden :(

Bi ara beyaz gördüm o çizgili kısmı  :'(

11
Bir de deliklerle beraber bakalım beyaza

http://i.hizliresim.com/go0AAO.png

12
@Joe Pistone Did u mean?

http://i.hizliresim.com/B2QMjV.png

13
@Joe Pistone Hangi isteğin abi göremedim ben başka?

Şunu da şuraya koyalım...

http://i.hizliresim.com/VYnVLj.png

14
Beyaz formayı nasıl tarif etsem bilemedim. Bir şeyler eksik gibi :)

Vapor delikleri abi, tek eksiği o bence.



@Filth  Yapabilme imkanın varsa çorapların yerini değiştirebilir misin?  Sarı çorabı beyaz formaya, kırmızı çorabı parçalıya :/

http://i.hizliresim.com/X41v7k.png


http://i.hizliresim.com/bbX5Ab.png

15
Sanırım parçalıyı beğenmeyen tek kişi benim.

Nedendir bilmiyorum tasarım hiç hoş gözükmüyor bana.

16
 @Filth Ozan bey rütbemizi bilelim lütfen. Andaç başganıma uyarı verecek adam daha anasının karnından doğmadı. 8)

17
@andaceyi Sen raad ol, arkanda ben olduğum sürece kimse banlayamaz seni. Gizli reyizisin sen bu forumun 8)

18
@Filth Yengeyi falan karıştırmayalım şimdi ama lütfen, er meydanı burası.. -_-

19
@Filth Sayın Başgan'ım; yiğidi öldür hakkını yeme. Çok sağlam vurdu, hakkını vermek lazım  8)

20
@andaceyi Ya biraderim sen ne anlarsın formadan ya...


Sen çükünü yeni keşfederken kağıt kaleme 2 boyutlu forma çizip yaka detayları veriyorduk biz 8)


Of lafa bak.

...and Oscar goes toooo Andaaaaaaaç!!!!


Sayfa: 1 2 3 ... 101