Galatasaray Formaları

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - H.C.U

Sayfa: 1 2 3 ... 108
1
Sarı antrenman kazağından aldım gerçekten güzel gövdesi %100 polyester kollar rahat hareket edebilsin diye daha ince %91 polyester %9 likra karışımı ve çok rahat tavsiye ederim...

2
Millet, bu antrenman kazaklarına rastlayan var mı henüz çıkmadı GSstore'un ensesinde boza pişiriyorum ama yok onlarda bilmiyo ha geldi ha gelecek ama ne zaman belirsiz bilgisi olan..?

3
Parçalının VaporKnit olanından aldım forma muazzam yaa akıyo maşallah cidden taraftar formasıyla arasında ciddi fark var imkanı olan varsa kesinlikle ondan alsın...;D

Nerden aldın abi? Ben de düşünüyorum ama hiçbir yerde bulamıyorum. Sanırım sadece Beyoğlu GSStore’da bulabileceğim  ???
Ben Ankaradayım Kızılay AVM GSStore var ordan aldım ama ben de epey peşinden koştum hemen bulamadım en sonunda yakaladım bi tane sürekli iz sürmen lazım...;D

4
Parçalının VaporKnit olanından aldım forma muazzam yaa akıyo maşallah cidden taraftar formasıyla arasında ciddi fark var imkanı olan varsa kesinlikle ondan alsın...;D

5
Parçalı formaya klasik kombinden sonra olması gereken ikinci kombini u17 takımımız giymiş hele ki rakip akhisarspor gibi bembeyaz kombinle gelmişse olması gereken budur gidip de kırmızı şort giyme gerzekliğine düşmemişler alt yaş gruplarımız bu kombin işini hep iyi becermişlerdir a takımda niye yapılamıyor hiç anlamadığım bi durum neyse ezcümle kırmızı şortun gereksizliğine kombinler arasında en son başvurulması gerektiğine kanlı canlı bir örnek daha...

6
Yeni sezon antrenman kazaklarından satışa çıkan var mı sarı ya da siyah bilgisi olan..?

8
En azından şunlar gibi yapılsaydı...

9
Bu nedir abi bildiğin fanilaya portakal suyu dökülmüş gibi yazık yani istanbul haritalı forma deyince iyi bi şey olur sanmıştım ama bu kötü bile değil..:S
bende aynı kanaatteyim ama canlı görmekte fayda var. Yanıltıcı olabilir
Şundan ne kadar iyi durabilir ki genel hatlarıyla ne olduğu ortada ayrıca alternatif forma böyle olmaz renk seçimi yanlış beyaz deplasman forması rengidir ki geçen sezon kullandık bu sezon da sette hem siyah hem beyaz forma fazlalık olmuş adı üstünde alternatif bi renk olmalıydı mesela fıstık yeşili ya da buz mavisi gibi...

10
Bu nedir abi bildiğin fanilaya portakal suyu dökülmüş gibi yazık yani istanbul haritalı forma deyince iyi bi şey olur sanmıştım ama bu kötü bile değil..:S

11
Olması gereken kombinler sırasıyla...
Ev Sahibi Forması

Deplasman Formaları

13
Yabancı Takımlar / Ynt: AC Milan 18/19
« : 29 Temmuz 2018, 20:25:21 »
Bence vasat pumanın seti adidasın geçen sezonki setinden ve genel olarak adidasın milan tasarımlarından diz çöker tövbe ister...

14
Keşke böyle çıksa :-\ fiyat 70 lira alayım mı kararsızım ??? yeminle korsan bu işi daha iyi biliyo yazıklar olsun sana nike..! >:(

16
Korsan kendini aşmış çıkacak formadan çok daha güzelini tasarlamış herifler...;D






BONUS Bu da çıkmayan siyah forma...:)




17
Korsan kendini aşmış çıkacak formadan çok daha güzelini tasarlamış herifler...;D






BONUS Bu da çıkmayan siyah forma...:)




20
Ama bu şortta yıldızlar sağ tarafta kalınca saçma olmuş...

Sayfa: 1 2 3 ... 108