Galatasaray Formaları

Anket

UEFA Avrupa Ligi Tasarım Yarışması Çeyrek Final 1.Eşleşme

ANDACEYİ - REAL BETIS BALOMPIE
AYYBERK - SSC NAPOLI

UEFA Avrupa Ligi Tasarım Yarışması 2013/2014 Çeyrek Final 1.Eşleşme

  • 10 Yanıt
  • 4063 Gösterim

ANDAÇEYİ - REAL BETIS BALOMPIE

Home formada çubuklar logoda bulunan detaylar yardımıyla yapılmış olup ilginç bir tasarım farklılığı ortaya konulması amaçlanmıştır.

Away formada ise kullanılan desen yine logodan alınmış olunup, dikey hale getirilerek kullanılmıştır. Ayrıca kullanılan amblem Real Betis'in eski amblemidir. Bu sayede nostaljik hava yakalamak amaçlanmıştır.



AYYBERK - SSC NAPOLI


Başarılar Ayberk eline sağlık.

Edit: Oylama takibi için oyum Ayberk'e.
« Son Düzenleme: 16 Mart 2014, 21:54:21 Gönderen: andaceyi »
andaceyiformatasarimlari.tumblr.com

Başarılar Ayberk eline sağlık.

Edit: Oylama takibi için oyum Ayberk'e.
Sağol abi senin de eline sağlık :)


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com

Oyum kit bütünlüğü için Real Betis'e.

Ayyberk kusursuz bir home yapmana rağmen o away...

Yapma bunu
Yapma
Yapm...

Oyum kit bütünlüğü için Real Betis'e.

Ayyberk kusursuz bir home yapmana rağmen o away...

Yapma bunu
Yapma
Yapm...
O kadar kötü mü olmuş abi ya :(


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com

Oyum kit bütünlüğü için Real Betis'e.

Ayyberk kusursuz bir home yapmana rağmen o away...

Yapma bunu
Yapma
Yapm...
O kadar kötü mü olmuş abi ya :(

Bana çok itici geldi birden. Renkler fazla cırtlak.

Daha önce de dediğim gibi home kusursuz.

Oyum kit bütünlüğü için Real Betis'e.

Ayyberk kusursuz bir home yapmana rağmen o away...

Yapma bunu
Yapma
Yapm...
O kadar kötü mü olmuş abi ya :(

Bana çok itici geldi birden. Renkler fazla cırtlak.

Daha önce de dediğim gibi home kusursuz.
Bana da garip geldi başta sarı ve kırmızıyı o tonlarda yapınca ama bayrak birebir öyle yani değiştirmeyeyim renkleri dedim sağol yine de :)


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com

Ayberk valla ne yalan söyleyeyim bende şöyle adam akıllı bir detayı zor bulmuştum ilk turda :) Hatta sırf o yüzden koreografilerden gitmiştim :)
andaceyiformatasarimlari.tumblr.com

Ayberk valla ne yalan söyleyeyim bende şöyle adam akıllı bir detayı zor bulmuştum ilk turda :) Hatta sırf o yüzden koreografilerden gitmiştim :)
Abi ben de Betis'te baya zorlanmıştım ya iç saha formasına ekleyecek hiç bir şey bulamadım :D iyi düşünmüşsün sen


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com

Ayberk valla ne yalan söyleyeyim bende şöyle adam akıllı bir detayı zor bulmuştum ilk turda :) Hatta sırf o yüzden koreografilerden gitmiştim :)
Abi ben de Betis'te baya zorlanmıştım ya iç saha formasına ekleyecek hiç bir şey bulamadım :D iyi düşünmüşsün sen
Aslında ilk deplasman formasını yaptım. Sonra iç saha formasını yaparken lan acaba bunları birleştirip çubuk yapsam nasıl olur dedim böyle oldu :D
andaceyiformatasarimlari.tumblr.com

Ayberk valla ne yalan söyleyeyim bende şöyle adam akıllı bir detayı zor bulmuştum ilk turda :) Hatta sırf o yüzden koreografilerden gitmiştim :)
Abi ben de Betis'te baya zorlanmıştım ya iç saha formasına ekleyecek hiç bir şey bulamadım :D iyi düşünmüşsün sen
Aslında ilk deplasman formasını yaptım. Sonra iç saha formasını yaparken lan acaba bunları birleştirip çubuk yapsam nasıl olur dedim böyle oldu :D
:D


twitter.com/ayyberk
esvaphane.com