Galatasaray Formaları

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - onurgsli

Sayfa: 1 2
1
Fon tipi daha ince gibi

Allah aşkına şu fontu görünce çıldırıyorum. Bir tt filan yapalım twitter da ya TFF fontları değiştirsin ya da serbest bıraksın! PES deki afrika takımları gibi oluyor...

2
Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim, @Emirhan Avcı, valla uyuzluğum tuttu, logoları ekleyemeye uğraşamadım. :D

4. yıldız şerefine dijital kamuflaj desenli bir forma tasarladım, umarım beğenirsiniz. :D



özellikle logo harika olmuş!

3
Füme tasarımım sitede var ama unutulmuş. Keşke 3rd forma böyle olsaydı çokta şık durmuştu.
http://i976.photobucket.com/albums/ae245/onurgsli/fume%20forma.png

5
Ne bileyim usta sonuçta Galatasaray Formaları forumuna yazıyorum...

6
Gayet güzel,t bantlar formanýn renginde olsa daha iyi olur 
Biraz farklı olsun istedim. 3 renkli formamız yok hiç, bu arada ayrıntıyı fark etmemişsin :)

7
15-16 Füme Forma Tasarımı:
http://i976.photobucket.com/albums/ae245/onurgsli/fume%20forma.png

8
Beyler bu menünün burada olmasýna çok sevindim. Ligimizin forma fontlarýnýn Arial font olmasý çok büyük bir hatadýr. Harbi söylüyorum afrika ligindeymiþ gibi hissettiriyor. Bunun yanýnda formalarýn daha kötü durmasýný saðlýyor. Acaba Galatasarayformalari.com olarak twitter veya facebook gibi sosyal medya hesaplarýndan bir olup sesimizi duyursak fena olmaz mý ? En azýndan premier lig gibi güzel bir font olsa fena olmaz...
Çubuklu forma çýkarýldýðýnda pek ses çýkmadý bir font için hiç çýkmaz.
Renktaş sadece burada Galatasaray taraftarı yok. Bir başlangıç olursa devamı gelir.

9
Beyler bu menünün burada olmasına çok sevindim. Ligimizin forma fontlarının Arial font olması çok büyük bir hatadır. Harbi söylüyorum afrika ligindeymiş gibi hissettiriyor. Bunun yanında formaların daha kötü durmasını sağlıyor. Acaba Galatasarayformalari.com olarak twitter veya facebook gibi sosyal medya hesaplarından bir olup sesimizi duyursak fena olmaz mı ? En azından premier lig gibi güzel bir font olsa fena olmaz...

EDİT: Benim önerim budur:
 

10
Maça üzülünce güzel olan şeyleri unuttuk. Doğru kombinasyon sen ne güzel şeysin.









bu kombinasyonla 2 maça çıktık TT Arena'da 2sinde de yenildik (fenerbahçe ve braga) bence uğursuz altı kırmızı olsa daha iyi oluyor...

11
Ne yani 120 TL'lik forma 82 TL ? Sanırım 30 TL'lik çakmaları 82'ye satıyorsunuz...

12
Galatasaray Forma Tarihi / Ynt: 97-99 İlginç Kombinasyon
« : 25 Temmuz 2012, 12:23:35 »
Ama güzel olmuş sanki bu seneki kırmızı formanın şortu da siyah acaba çorabı beyaz giysek nasıl olur diye düşünüyorum :)

13
http://i1261.photobucket.com/albums/ii587/basser21/GsBlackSet2.jpg


kardeşim bu formanı beğendim. Ancak font ile yandaki avea aynı renk olsa veya dış kaplama yapsan çok daha güzel olurdu. (Sarı olması daha güzel olur. Siyaha sarı gitmiyor :P)

14
Nerden duydun?

Sence bu sene neden Adidas'a devam etmedi Galatasaray, seneye görürüz kardeş, benim şahsi fikrim.

15
hangi program ile yapıyorsun, sadece en sonuncusunu beğendim :D

16
Yabancı Takımlar Nostalji / Ynt: Roma 2006 2007 Gri Forma
« : 17 Şubat 2012, 15:00:18 »
Bu formayı Fifa 07'den hatırlıyorum :D İtalya'dan bir takım seçerdim, manager mode da oynardım.

17
Yabancı Takımlar Nostalji / Ynt: Marsilya 2005 2006
« : 17 Şubat 2012, 14:58:49 »
Parçalı forma değişik duruyor :) (Galatasaray'a alıştığımızdan mıdır nedir.)

18
Sarı-Beyaz hiç uyuşmamış birde parçalı :D

19
bir formaya 'AON' yazmışsın ya, sanki küfretmişsin gibi oldu :P

20





Hacı benim bildiğim kaleci formaları uzun kollu olur değil mi ?

Sayfa: 1 2